Michala Gregorová
Často si povídáme s lidmi, kteří jsou chytřejší než my. Občas takové povídání uděláme i veřejně. Jenže ani tak to moc neškáluje. Což je škoda, protože ti chytří lidé nám často říkají zajímavé věci. Tak jsme si řekli, že některé ty rozhovory začneme nahrávat.

Taky máme v Mitonu rádi podcasty, takže víme, že jejich úroveň i počet strmě stoupá. Chceme si proto vybírat jen témata, ke kterým máme opravdu blízko. Byznysová a s byznysem související. A při povídání o nich jít přímo k věci, aby se to dalo uposlouchat.
Při rozhovorech pro Cinkátko jsem měla v hlavě naše founder(k)y a neustále se sama sebe ptala - bude pro ně tenhle rozhovor užitečný? Dozví se něco nového a konkrétního, co budou moct přenést do svých firem? Má daný host k tématu opravdu co přinést? A snažila se, aby odpověď byla vždy ano.
Podcasty za čínáme sérií čtyř rozhovorů na téma zákaznické zkušenosti. Je to důležitá oblast, ale málokterá firma nad ní systematicky přemýšlí a dívá se na svůj produkt pohledem "zvenku dovnitř". CX je taky vnímaná jako "softová" oblast bez přímého a měřitelného dopadu do byznysu. Naši hosté vás přesvědčí, že ani jedno není pravda.
V rozhovorech kombinujeme respondenty z "našeho" online světa:
V dalších dílech mě při moderování prostřídá David Špinar, takže se můžete těšit na zajímavé pohledy k řízení marketingu.
Všechna Cinkátka pohromadě najdete zde.
Tak fajn poslech.
P. S. Pokud vás zajímá, proč se náš podcast jmenuje Cinkátko, zeptejte se někoho z nás.
P. P. S. Podcast pro nás produkuje Hanka Kuncová.
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
