Michala Gregorová
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí. A můžete si být jistí, že už za půl roku u nich bude všechno jinak.
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Vladimír Dědek je skvělý respondent. Odpovídá upřímně, věcně a promyšleně, navíc prokázal velkou trpělivost s rozličnými technickými neduhy v průběhu natáčení. S lidmi z Alzy je vždycky přínosné si povídat, protože v přemýšlení o různých tématech bývají hodně daleko a nebojí se netradičních přístupů.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Startupový trh práce prošel za poslední dva roky velkými změnami. Na jejich hodnocení jsme se ptali Filipa Mikschika, zakladatele StartupJobs. Jeho portál už do firem přivedl přes 700 tisíc kandidátů. Řeč byla i o projektu Smart Market Report, který ukazuje velikost a potenciál celého startupového sektoru.
Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.
Jaký bude rok 2024 v kryptu? Tým našeho web3 fondu Miton C je optimistický, a navíc se rozrůstá. Posiluje o Filipa Širokého, který přichází na pozici Research Partner.