Podcast

„Opravdové umění na každou stěnu.” 100ks nabídne umělecké tisky

Co je lepší? Bílá stěna, nebo plakát z Ikea? Zajímavou alternativu, a to i sběratelsky, nabízejí umělecké tisky z limitované série. Proč o tom píšeme? Protože do projektu, který jde tímto směrem, jsme investovali.

Umělá inteligence a umění: Deep dive

Zamysleli jsme se nad kreativními možnostmi využití AI a "vše" sepsali do objemného twitter vlákna. Najdou se šikovné týmy v ČR, které si s tím už hrají a staví něco zajímavého?

HR okénko: Výběr nejzajímavějších otevřených pozic v našich firmách

I přes rozkolísanou situaci snad na všech trzích mají naše projekty otevřeno mnoho pozic. Pokud uvažujete o změně, nemusíte se bát, že by na to byla špatná doba. Do článku jsme vybrali pár nejzajímavějších pozic. Desítky dalších najdete v sekci Kariéra a hlavně na kariérních webech jednotlivých firem.

Letní founders dinner (fotogalerie)

Vlivem covidu se z founders dinners stal tak trochu nepravidelný formát. Poslední proběhla na podzim v Sanshu. Vynahradili jsme si to letním večerem v Ateliéru Petřín, navíc s rekordní účastí. Bylo bezvadné potkat všechny nové tváře včetně web3 founderů, do jejichž firem jsme investovali přes krypto fond Miton C.

 

 

Psychedelika: Jak jsme na tom

Pokud je pro vás spojení Mitonu a psychedelik překvapením, vězte, že se touto oblastí investičně zabýváme. Věříme totiž, že psychedelika čeká velká budoucnost a že je to dobře, protože jejich potenciál pro zlepšení duševního zdraví je obrovský. Epizoda se Stanislavem Milotinským z psychedelické kliniky Psyon je určená vám všem, kteří se chcete dozvědět, co je ve světě psychedelik nového.

Poslouchat podcast
Kudy do krypta

Nebojte, na tuhle párty nejdete pozdě. Důkazem je rozhovor s Karlem Zhengem. Ten v 25 letech stihl dva roky ve venture kapitálové firmě, pak spoluzaložil a opustil ne-krypto startup (a dostal se díky němu do Forbes 30pod30), a teď přichází do našeho krypto fondu Miton C. Jak těžké je do krypta proniknout? A pro koho jsou tu příležitosti? 

Poslouchat podcast
Jak na reklamní kampaně, které fungují

S tvůrcem kreativního konceptu "křečci pro Dedoles" Radovanem Andrejem Grežem (působí také jako creative director pro Apple) jsme si povídali o tvorbě brandových kampaní. Kdy je ten správný čas pustit se do první takové kampaně? A s jakým minimálním rozpočtem počítat?

Poslouchat podcast
Jak poznat dobrého analytika a postavit datové oddělení od nuly

Co byste si měli rozmyslet, než najmete svého prvního analytika? A jak poznat, že se bavíte se správným člověkem? O zkušenostech s budováním datového oddělení na zelené louce jsem si povídala s Antonínem Kučerou, šéfem BI v Livesportu. Antonín zde začínal jako jediný analytik a teď má jeho oddělení 10 lidí.

Poslouchat podcast
Co se stalo: Zima 2022

Ve shrnutí zimy 2022 lze jen těžko nemluvit o válce. V marastu, který přináší, lze ale najít i pozitivní momenty. Třeba způsoby, kterými se Česko a jeho firmy snaží pomáhat.

Jak najít seniorní vývojáře: Tipy ze Shipmonku

Potřebujete do týmu technické lidi a nechcete při jejich výběru dělat kompromisy? Stejnou cestou si loni prošla HR Shipmonku Bára Habětínková se svým týmem. 1000 oslovených lidí, 200 v technickém kole, 30 nastoupilo. Jaké jsou pro Shipmonk nejlepší zdroje kvalitních lidí? A v kolika lidech recruitují? Používají agentury? 

Poslouchat podcast
Do Mitonu přicházejí Markéta Nováková a Kateřina Chvalinová

Co je nového v Miton týmu? Třeba to, že se za poslední měsíce opět rozrostl, abychom měli větší kapacitu pro naše firmy.

Další články