Témata
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.
Jak dlouho se dá fungovat bez ucelené vizuální identity? Jsme důkazem, že minimálně 23 roků to jde. Jen to není úplně pohodlné ani účelné, zvlášť když máte chuť komunikovat a nechcete ve vizuální době splývat s pozadím. Takže jsme si jednu pořídili.
Odskok od byznysu do politiky, to je dnešní epizoda s pražským radním Adamem Zábranským. Zajímalo nás, kudy se do politiky chodí, co tam reálně můžete změnit a zda je politika i pro netrpělivé.
V nejúspěšnější epizodě Cinkátka mluví Jakub Petřina o budování silných značek a zmiňuje několik klíčových lidí pro stavění Air Bank. Kromě Tomáše Mrkvičky, se kterým už rozhovor máme, také Karolinu Šrámkovou. Epizoda s ní má dvě hlavní témata: 1) Proč je důležité dostat brand i (hlavně) dovnitř firmy. A jak to vypadá, když se vám to nepovede. 2) Jak dělat změny, protože na to se Karolina aktuálně specializuje.
Budete mít lepší meetingy, když budou mít jasnou agendu? Bojí se lidi odmítat účast? A k čemu všemu se vlastně schůzky ve skutečnosti dělají? Povídání s Jiřím Janouškem, jehož vlastní startup na lepší meetingy neuspěl, vás zbaví iluzí, dost možná pobaví a samozřejmě i prozradí několik užitečných tipů, které opravdu fungují.
Aneta Martinek je nejen autorkou nové knihy o time managementu pro ženy Organizační porno, ale taky co-founderkou a šéfkou #Holkyzmarketingu. Zajímalo nás, co funguje jí osobně, aby byla efektivnější. Jaké tooly používá, jak má zorganizovaný tým a co radí chaotickým lidem?
Jak zvýšit šanci, že vaše nová vizuální identita bude v souladu se značkou a celý proces nebude stát zbytečně moc času a peněz? Na to jsme se ptali známého grafického designéra Lumíra Kajnara.
Většina lidí, kteří mají nakoupené bitcoiny, je jen drží, protože čekají na jejich růst. Startup Firefish věří, že mohou být využity jako zástava.
Bylo druhé čtvrtletí ve startupech jedna velká party? A proč je na úvodní fotce CEO Donio David Procházka? To vše se dozvíte, pokud budete číst dál.