Blog

Václav Štrupl v DVTV
Psychedelika a byznys. Rozhovor pro DVTV

Václav Štrupl v rozhovoru s Danielou Drtinovou o negativních trendech v duševním zdraví a proč jsme se rozhodli podpořit tým českých vědců a jejich projekt Psychedelické kliniky Psyon.

Celý článek na DVTV
Pavel Vopařil
Bonami vyrostlo obratem o třetinu vysoko nad miliardu korun

Bonami, spadající do portfolia investiční skupiny Miton, letos plánuje vyrůst o dalších pětatřicet procent a zároveň chystá velké investice. „Díky dobrým finančním výsledkům a loňskému zisku si můžeme dovolit investiční rok,“ říká Pavel Vopařil.

Celý článek na Czechcrunch
Ondřej Krátký, Liftago
PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga

Když chcete začít s PR, první otázka je jasná: Musíme za to platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, takže koho jiného se ptát, jak na PR bez agentury? A kdy nastává ten správný čas začít někomu za PR platit? To vše se dozvíte v první z epizod Cinkátka na téma PR.

Poslouchat podcast
Zdravko Krstanov
Jak získat pozornost médií: Tipy od Zdravka Krstanova z Forbesu

Je lepší, když novináře osloví neznámý founder/ka, nebo známá agentura? Má cenu posílat tiskové zprávy a chodí ještě někdo na tiskové konference? Když už o vás Forbes napíše, dá vám šanci zasáhnout do výsledného textu? Na praktické aspekty spolupráce s médii jsem se ptala redaktora Forbesu Zdravka Krstanova.

Poslouchat podcast
Jan Řezáč a František Brož
Jak řídit PR agenturu: Tipy od majitelů agentury FYI

Z předchozích epizod na téma PR už od Ondřeje Krátkého víte, že PR se dá dělat i vlastními silami, a jaké jsou hranice DYI přístupu v public/media relations. Co obnáší spolupráce s PR agenturou? Podle čeho si ji vybrat a jak ji řídit, aby výsledky byly co nejlepší? Dozvíte se to od majitelů PR agentury FYI Františka Brože a Honzy Řezáče.

Poslouchat podcast
Tomáš Čupr
Přes 4 miliardy korun v obratu a dvakrát větší zisk. Rohlík Tomáše Čupra dál roste

Když Tomáš Čupr v roce 2014 zakládal Rohlik.cz, mluvil o velkých plánech a světovém unikátu – téměř nikdo totiž nedokáže ve velkém městě doručit čerstvé potraviny již do devadesáti minut od objednání. Češi si na tuto novinku zvykli a používají ji čím dále více.

Celý článek na Czechcrunch
Kolegové s jejich mazlíčky
Jak to vypadá v našich dog-friendly kancelářích

Jeden z benefitů našich karlínských kanceláří je možnost brát si svého čtyřnohého parťáka s sebou do práce. (Stejnou politiku vyznávají téměř všechny firmy z našeho portfolia.) Kolik jich tu vlastně máme? Vychází to na jednoho psa na 6 lidských kolegů (pokud je přítomno všech 18 psů, což se ještě nestalo), a to už je slušná canisterapie. Ostatně přesvědčete se sami na videu a fotkách v článku.

Zakladatelé Psyon
V Česku otevřela první psychedelická klinika. Peníze má od Mitonu

V pondělí 13. ledna v Praze otevřela své brány první psychedelická klinika Psyon. Investičně ji podpořil Miton. V budoucnu by se ráda ubírala směrem tzv. psychedeliky asistované psychoterapie.

Celý článek na Forbes.cz
2019: Co se stalo

Několik rozdílů oproti shrnutí roku 2017: Letos to vůbec není tak vtipné. Taky chybí exit velikosti Slevomatu, ale zas jsme do rodiny přibrali tři nové členy (oficiálně, ve skutečnosti jich bylo víc). A začali jsme víc psát na Twitter, takže už stejně všechno víte.

Martin Jeřábek, Mapy.cz
Podcast: S Mapy.cz o zahraničních ambicích a co to obnáší, dělat takto dobrý produkt

Rozhovor s lovebrandem Seznamu jsme si udělali tak trochu pro radost. Zajímalo nás, jak to Mapy.cz dělají, že obstojí i v zahraničí, ale žádné rozhovory s lidmi z Map jsme nenašli. Tak jsme poprosili šéfa téhle služby Martina Jeřábka, aby dal rozhovor nám. P. S. Co se týče Mapy.cz a Windy Maps v zahraničí, v době rozhovoru ještě Martin nemohl naznačovat, ale už je to venku.

Poslouchat podcast
Pavel Jašek
Podcast: S Pavlem Jaškem z Googlu o CLV

Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování. Pavel Jašek z Googlu je jedním z největších expertů na téma customer lifetime value neboli celoživotní/dlouhodobé hodnoty zákazníka, takže pokud máte rádi čísla, statistiku a prediktivní modely a chcete řídit svůj marketing chytřeji, určitě si poslech užijete. Jen se v tom modelování neutopte.

Poslouchat podcast
Rossum founders
Co se stalo: Říjen a listopad 2019

Rossum získal 3,5 mil. dolarů od investorů z UK, US a Česka. Startujeme podcast a začínáme tématem zákaznické zkušenosti. Na konec přidáváme tipy, co číst a poslouchat za dlouhých zimních večerů, protože na to teď máme všichni ve vrcholící vánoční sezóně spoustu času.

Další články