Podcast: S Rohlik.cz o zákaznické zkušenosti (4/4)

Michala Gregorová
24. 11. 2019

Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.

Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém

Rohlik.cz je moje srdcovka, zákaznickou spokojenost jsem tam měla svého času na starost. Proto mě vůbec nepřekvapilo, kolik věcí se za ty dva roky změnilo. Křivka učení je v Rohlíku extrémně strmá.

Přehrajete také na:
Sdílet článek