Michala Gregorová
Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.
Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém
Rohlik.cz je moje srdcovka, zákaznickou spokojenost jsem tam měla svého času na starost. Proto mě vůbec nepřekvapilo, kolik věcí se za ty dva roky změnilo. Křivka učení je v Rohlíku extrémně strmá.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Bylo toho hodně. Rohlík pokračuje v evropské jízdě, připsali jsme několik nových investic (nejvíc v kryptu) a publikovali články i podcasty. Pojďme radši rovnou na to.
Kolik Čechů a Slováků z globálně úspěšných technologických firem dokážeme vyzpovídat? Pokud by všechny rozhovory byly tak zajímavé jako ten s Alžbetou Dlhou, ať je jich co nejvíc :) Povídání s Betkou (Notion, předtím Deepnote, Forbes 30 pod 30) vás může zajímat hned z několika důvodů.
Term sheet pro ranou fázi není raketová věda. Jsou v něm ale ustanovení, které vyžadují pozornost. Advokátka Bohuslava Horáková proto term sheet dle evropského standardu od Seed Summitu upravila pro českou právní realitu. A my jsme lidskou řečí okomentovali pasáže, která si v praxi říkají o pochopení.