Michala Gregorová
Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.
Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém
Rohlik.cz je moje srdcovka, zákaznickou spokojenost jsem tam měla svého času na starost. Proto mě vůbec nepřekvapilo, kolik věcí se za ty dva roky změnilo. Křivka učení je v Rohlíku extrémně strmá.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Kristína Čahojová v San Francisku buduje svůj femtech startup Kegg, který pomáhá ženám rychleji otěhotnět. Nedávno podepsala term sheet na series A. Nevybrala si přitom lehkou cestu, protože produktem je hardware, který se každé ráno vkládá do vagíny, navíc jde o medicínské zařízení, jehož tvrzenou účinnost musí schvalovat FDA.
Když se slovensko-český Around prodal v roce 2022 za 6 miliard korun Miru, byl to v našich končinách rekordní exit. Jak mohl Around uspět v konkurenci Google Meet či Zoomu? Jaká produktová vize přiměla zkušené foundery věřit, že našli mezeru na trhu? O tom všem, a hlavně o jeho produktové roli v Aroundu, Miru i Mixpanelu jsme se bavili s Vladem Hrudou. Ten aktuálně působí jako Group Product Manager v Miro, v Aroundu byl od roku 2021.
Wired a Sifted už Marii Petrovickou zaznamenaly, v českých médiích ještě zmínku nemá. Rádi jsme se tohoto úkolu ujali :) Marie totiž vedla expanzi Depopu do USA (v roce 2021 byl Depop akvírován Etsy za 1,6 mld. dolarů) a teď je CEO a spoluzakladatelkou hot londýnského startupu DELLI. Rozhovor má tři hlavní tématické okruhy.