Podcast: S KPMG o zákaznické zkušenosti (1/4)

Michala Gregorová
21. 11. 2019

Pokud čekáte obecné konzultantské poučky, budete velmi příjemně překvapení. Tomáš Potměšil má už řadu let na starost žebříček českých firem s nejlepší customer experience, takže o úrovni v této oblasti má velmi slušný přehled. Čekejte užitečné zarámování pojmu CX v českém kontextu a taky pár "aha" momentů u chyb, kterých se firmy často dopouštějí.

Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé dělané zákaznické zkušenosti je Ryanair

Omluvte prosím zhoršenou kvalitu zvuku. V dalších dílech už měli hosté mikrofon natočený správnou stranou a taky jsme s hodným pánem ze správy budovy přišli na to, kde se vypíná čerpadlo v našem "studiu".

Přehrajete také na:
Sdílet článek