Proč taky startujeme podcast

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

25. 11. 2019

Často si povídáme s lidmi, kteří jsou chytřejší než my. Občas takové povídání uděláme i veřejně. Jenže ani tak to moc neškáluje. Což je škoda, protože ti chytří lidé nám často říkají zajímavé věci. Tak jsme si řekli, že některé ty rozhovory začneme nahrávat.

Miton podcast - Michala Gregorová

Taky máme v Mitonu rádi podcasty, takže víme, že jejich úroveň i počet strmě stoupá. Chceme si proto vybírat jen témata, ke kterým máme opravdu blízko. Byznysová a s byznysem související. A při povídání o nich jít přímo k věci, aby se to dalo uposlouchat.

Při rozhovorech pro Cinkátko jsem měla v hlavě naše founder(k)y a neustále se sama sebe ptala - bude pro ně tenhle rozhovor užitečný? Dozví se něco nového a konkrétního, co budou moct přenést do svých firem? Má daný host k tématu opravdu co přinést? A snažila se, aby odpověď byla vždy ano. 

Podcasty začínáme sérií čtyř rozhovorů na téma zákaznické zkušenosti. Je to důležitá oblast, ale málokterá firma nad ní systematicky přemýšlí a dívá se na svůj produkt pohledem "zvenku dovnitř". CX je taky vnímaná jako "softová" oblast bez přímého a měřitelného dopadu do byznysu. Naši hosté vás přesvědčí, že ani jedno není pravda.

V rozhovorech kombinujeme respondenty z "našeho" online světa:

V dalších dílech mě při moderování prostřídá David Špinar, takže se můžete těšit na zajímavé pohledy k řízení marketingu.

David Špinar

Všechna Cinkátka pohromadě najdete zde a zpětnou vazbu mi prosím napište do e-mailu. Tak fajn poslech.

P. S. Pokud vás zajímá, proč se náš podcast jmenuje Cinkátko, zeptejte se někoho z nás.

P. P. S. Podcast pro nás produkuje Hanka Kuncová.

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat