Michala Gregorová
Jak dlouho se dá fungovat bez ucelené vizuální identity? Jsme důkazem, že minimálně 23 roků to jde. Jen to není úplně pohodlné ani účelné, zvlášť když máte chuť komunikovat a nechcete ve vizuální době splývat s pozadím. Takže jsme si jednu pořídili.
Vizuální identita není něco, o čem má smysl se dlouze rozepisovat. Její aplikace vidíte na našich sociálních sítích (Twitter, LinkedIN, Instagram) i na webu a její kvality prověří čas.
Chtěli bychom ale dát kredit všem, kteří se na projektu podíleli.
Tvůrcem vizuální identity je studio ginger&fred. Soňa (Fred) s Lukášem (Ginger) se skvěle doplňují, taky hodně poslouchají a přemýšlí. Výsledek jejich práce nejen podporuje značku, ale taky se dobře používá v různých kontextech. Pokud vás zajímají podrobnosti k barvám, fontům a aplikacím, mrkněte na jejich video.
miton brand video from ginger&fred on Vimeo.
Aplikaci nové identity na web si vzala na starost agentura Švejda Goldmann, mimochodem autoři i našeho předchozího webu. Původně jsme chtěli stránky jen "přebarvit", ale nakonec z toho byl poctivý proces, který pět let starý web posunul k větší čitelnosti a přístupnosti Mitonu. Tady je case study.
O fotky se postarali naši oblíbení Everbay (portréty, společná fotka, momentka v Jak fungujeme) a Ondra Lipár (snímky s Dominikem Gazdošem z Knihobotu a Tomášem Gogárem z Rossumu).
Na brandové strategii, která tomu všemu předcházela, jsme pracovali s Tomášem Mrkvičkou. Toho můžete znát i z úspěšné epizody našeho podcastu.
Za konzultaci po cestě chci poděkovat Lumírovi Kajnarovi. I s ním jsme natočili Cinkátko - abyste se vyhnuli chybám, kterým my po cestě neunikli. Třeba výběr dodavatele se povedl až na druhý pokus :)
Pro představu ještě pár aplikací
Miton AI Newsletter můžete číst zde.
Náš podcast Cinkátko najdete ve své oblíbené appce, konkrétně tuto epizodu velmi doporučujeme.
Více v sekci Kariéra.
Minimálně dvě tvrzení na obrázku jsou pravdivá :)
Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.