Jak získat zákazníky z YouTube: Tipy od Petry Brodilové z Googlu

David Špinar

14. 4. 2020
Podcast
marketing a PR

Díl o tom, jak na účinnou video reklamu, jsme natáčeli ještě v před-covidové éře, takže na své zveřejnění dlouho čekal. Jenže víte co? Některá témata neztrácejí na platnosti ani v téhle době. Možná jste svoje marketingové rozpočty osekali, možná ne. Určitě se ale daleko víc koukáte na efektivitu svých kampaní. V tom případě poslouchejte. Protože video reklama je dost drahá záležitost na to, aby se dělala špatně. V jakékoliv době.

Jak získat zákazníky z YouTube: Tipy od Petry Brodilové z Googlu

Poslechněte si i další epizody o video reklamě:

Další epizoda na téma pokročilých metod v online marketingu

Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní
Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování. Pavel Jašek z Googlu je jedním z největších expertů na téma customer lifetime value neboli celoživotní/dlouhodobé hodnoty zákazníka, takže pokud máte rádi čísla, statistiku a prediktivní modely a chcete řídit svůj marketing chytřeji, určitě si poslech užijete. Jen se v tom modelování neutopte.

Další obsah, který se hodí pro aktuální dobu

PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga
Musíte za PR platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, takže koho jiného se ptát, jak na PR bez agentury? A kdy nastává ten správný čas začít někomu za PR platit? To vše se dozvíte v první z epizod Cinkátka na téma PR.

Všechny epizody podcastu zde

Svět v éře COVID-19: Predikce dalšího vývoje a technologií, které porostou
Krizové scénáře jsou hotové, většina firem jede v úsporném režimu. Je tedy načase podívat se více do budoucnosti a zamyslet se, co přinesou další měsíce či roky. Počítáte ve svém plánu, že krize může trvat rok, dva nebo tři?

Přehrajete také na:
Chci se přihlásit k Miton newsletteru

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat

Budování AI startupu: S Tomášem Gogárem (Rossum) a Martinem Schmidem (Equilibre)

Hosty živé debaty podcastu Cinkátko v rámci Miton AI Times byli Tomáš Gogár (co-founder a CEO Rossumu) a Martin Schmid (co-founder a CEO Equilibre). Diskutovali o tom, jaké je založit a budovat AI startup i jestli to má v roce 2025 vůbec smysl.

O budoucnosti programování: s Radkem Bartyzalem z Glami

Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI? 

Co se stalo: Jaro/léto 2025

Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?