David Špinar
Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování. Pavel Jašek z Googlu je jedním z největších expertů na téma customer lifetime value neboli celoživotní/dlouhodobé hodnoty zákazníka, takže pokud máte rádi čísla, statistiku a prediktivní modely a chcete řídit svůj marketing chytřeji, určitě si poslech užijete. Jen se v tom modelování neutopte.
Pavel Jašek (Google): Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní
Povídání s Pavlem je sice geeky, ale poslouchat pozorně se vyplatí, ať vám neujede vlak.
Přehrajete také na:Jestli české fashion shopy nezmění ekonomiku a horizont, se kterým se dívají na hodnotu zákazníka a nezačnou to počítat tak, jak se na LTV dívá Zalando nebo Aboutyou, karty české online módy budou za dalších 6 měsíců rozdány jinak. pic.twitter.com/3holJOmmj2
— Tomas Hodbod (@orisek) July 18, 2019
Sdílet článek
Bylo toho hodně. Rohlík pokračuje v evropské jízdě, připsali jsme několik nových investic (nejvíc v kryptu) a publikovali články i podcasty. Pojďme radši rovnou na to.
Kolik Čechů a Slováků z globálně úspěšných technologických firem dokážeme vyzpovídat? Pokud by všechny rozhovory byly tak zajímavé jako ten s Alžbetou Dlhou, ať je jich co nejvíc :) Povídání s Betkou (Notion, předtím Deepnote, Forbes 30 pod 30) vás může zajímat hned z několika důvodů.
Term sheet pro ranou fázi není raketová věda. Jsou v něm ale ustanovení, které vyžadují pozornost. Advokátka Bohuslava Horáková proto term sheet dle evropského standardu od Seed Summitu upravila pro českou právní realitu. A my jsme lidskou řečí okomentovali pasáže, která si v praxi říkají o pochopení.