David Špinar
Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování. Pavel Jašek z Googlu je jedním z největších expertů na téma customer lifetime value neboli celoživotní/dlouhodobé hodnoty zákazníka, takže pokud máte rádi čísla, statistiku a prediktivní modely a chcete řídit svůj marketing chytřeji, určitě si poslech užijete. Jen se v tom modelování neutopte.
Pavel Jašek (Google): Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní
Povídání s Pavlem je sice geeky, ale poslouchat pozorně se vyplatí, ať vám neujede vlak.
Přehrajete také na:Jestli české fashion shopy nezmění ekonomiku a horizont, se kterým se dívají na hodnotu zákazníka a nezačnou to počítat tak, jak se na LTV dívá Zalando nebo Aboutyou, karty české online módy budou za dalších 6 měsíců rozdány jinak. pic.twitter.com/3holJOmmj2
— Tomas Hodbod (@orisek) July 18, 2019
Sdílet článek
Startupový trh práce prošel za poslední dva roky velkými změnami. Na jejich hodnocení jsme se ptali Filipa Mikschika, zakladatele StartupJobs. Jeho portál už do firem přivedl přes 700 tisíc kandidátů. Řeč byla i o projektu Smart Market Report, který ukazuje velikost a potenciál celého startupového sektoru.
Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.
Jaký bude rok 2024 v kryptu? Tým našeho web3 fondu Miton C je optimistický, a navíc se rozrůstá. Posiluje o Filipa Širokého, který přichází na pozici Research Partner.