Michala Gregorová
Bojíte se, že video reklama musí být nutně drahá na výrobu? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice.
Driveto svoji poslední kampaň natočilo za 40 tisíc korun a v podcastu se dozvíte, jak to udělali. Ptala jsem se šéfa marketingu Daniela Chovance a šéfa obsahu Jakuba Urbana.
Tři videa, o kterých je v rozhovoru řeč v pořadí 1) podnikatel Petr 2) mlaďoch Mára 3) šťastná rodina.
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
(tisková zpráva) Představte si AI agenta, jehož úkolem je doručit vám informace, které potřebujete pro svůj byznys. Jen ty nejvíc relevantní, bez ohledu na to, z jakých hlubin internetu se vynořily, v kterém jazyce nebo formátu. Přesně takovou službu “osobního byznysového briefingu” chce nabídnout startup Aim. Za projektem stojí Michal Najman a Miton.
Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?
Letošní letní founders dinner byla barová a proběhla ve Forbíně. Venkovní party letos uděláme až na podzim, až budeme slavit 25 let.