Michala Gregorová
Bojíte se, že video reklama musí být nutně drahá na výrobu? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice.
Driveto svoji poslední kampaň natočilo za 40 tisíc korun a v podcastu se dozvíte, jak to udělali. Ptala jsem se šéfa marketingu Daniela Chovance a šéfa obsahu Jakuba Urbana.
Tři videa, o kterých je v rozhovoru řeč v pořadí 1) podnikatel Petr 2) mlaďoch Mára 3) šťastná rodina.
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Kristína Čahojová v San Francisku buduje svůj femtech startup Kegg, který pomáhá ženám rychleji otěhotnět. Nedávno podepsala term sheet na series A. Nevybrala si přitom lehkou cestu, protože produktem je hardware, který se každé ráno vkládá do vagíny, navíc jde o medicínské zařízení, jehož tvrzenou účinnost musí schvalovat FDA.
Když se slovensko-český Around prodal v roce 2022 za 6 miliard korun Miru, byl to v našich končinách rekordní exit. Jak mohl Around uspět v konkurenci Google Meet či Zoomu? Jaká produktová vize přiměla zkušené foundery věřit, že našli mezeru na trhu? O tom všem, a hlavně o jeho produktové roli v Aroundu, Miru i Mixpanelu jsme se bavili s Vladem Hrudou. Ten aktuálně působí jako Group Product Manager v Miro, v Aroundu byl od roku 2021.
Wired a Sifted už Marii Petrovickou zaznamenaly, v českých médiích ještě zmínku nemá. Rádi jsme se tohoto úkolu ujali :) Marie totiž vedla expanzi Depopu do USA (v roce 2021 byl Depop akvírován Etsy za 1,6 mld. dolarů) a teď je CEO a spoluzakladatelkou hot londýnského startupu DELLI. Rozhovor má tři hlavní tématické okruhy.