Michala Gregorová
Jak při produkci video kampaně zbytečně nevyhodit peníze? Pokud se chystáte na profi produkci, jsou věci, které se prostě vyplatí vědět. Ptala jsem se na ně šéfky brandu GLAMI Hanky Zachové. V GLAMI za sebou mají několik TV kampaní a hodně peněz utrácejí taky na YouTube. Kde ušetřit? A jak jim funguje jedna kreativa pro obě média?
Dozvíte se v rozhovoru:
V rozhovoru je řeč o třech kreativních konceptech. Tady jsou jejich ukázky od nejstaršího po nejnovější:
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.