Michala Gregorová
Jak při produkci video kampaně zbytečně nevyhodit peníze? Pokud se chystáte na profi produkci, jsou věci, které se prostě vyplatí vědět. Ptala jsem se na ně šéfky brandu GLAMI Hanky Zachové. V GLAMI za sebou mají několik TV kampaní a hodně peněz utrácejí taky na YouTube. Kde ušetřit? A jak jim funguje jedna kreativa pro obě média?
Dozvíte se v rozhovoru:
V rozhovoru je řeč o třech kreativních konceptech. Tady jsou jejich ukázky od nejstaršího po nejnovější:
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Bylo toho hodně. Rohlík pokračuje v evropské jízdě, připsali jsme několik nových investic (nejvíc v kryptu) a publikovali články i podcasty. Pojďme radši rovnou na to.
Kolik Čechů a Slováků z globálně úspěšných technologických firem dokážeme vyzpovídat? Pokud by všechny rozhovory byly tak zajímavé jako ten s Alžbetou Dlhou, ať je jich co nejvíc :) Povídání s Betkou (Notion, předtím Deepnote, Forbes 30 pod 30) vás může zajímat hned z několika důvodů.
Term sheet pro ranou fázi není raketová věda. Jsou v něm ale ustanovení, které vyžadují pozornost. Advokátka Bohuslava Horáková proto term sheet dle evropského standardu od Seed Summitu upravila pro českou právní realitu. A my jsme lidskou řečí okomentovali pasáže, která si v praxi říkají o pochopení.