Michala Gregorová
Jak při produkci video kampaně zbytečně nevyhodit peníze? Pokud se chystáte na profi produkci, jsou věci, které se prostě vyplatí vědět. Ptala jsem se na ně šéfky brandu GLAMI Hanky Zachové. V GLAMI za sebou mají několik TV kampaní a hodně peněz utrácejí taky na YouTube. Kde ušetřit? A jak jim funguje jedna kreativa pro obě média?
Dozvíte se v rozhovoru:
V rozhovoru je řeč o třech kreativních konceptech. Tady jsou jejich ukázky od nejstaršího po nejnovější:
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Kombinace velmi praktických rad pro foundery (prvních 40 minut) a postřehů k budoucnosti AI, zábavy a vlastně celé západní společnosti. Rasty Turek v USA založil několik úspěšných projektů (jeho Pex v 2021 naraisoval 57M dolarů od Tencentu a právě se prodává), a i když už ho to párkrát málem zabilo (nebo spíš právě proto), nasbíral za 20 let zkušenosti jako málokdo z našeho regionu.
Kristína Čahojová v San Francisku buduje svůj femtech startup Kegg, který pomáhá ženám rychleji otěhotnět. Nedávno podepsala term sheet na series A. Nevybrala si přitom lehkou cestu, protože produktem je hardware, který se každé ráno vkládá do vagíny, navíc jde o medicínské zařízení, jehož tvrzenou účinnost musí schvalovat FDA.
Když se slovensko-český Around prodal v roce 2022 za 6 miliard korun Miru, byl to v našich končinách rekordní exit. Jak mohl Around uspět v konkurenci Google Meet či Zoomu? Jaká produktová vize přiměla zkušené foundery věřit, že našli mezeru na trhu? O tom všem, a hlavně o jeho produktové roli v Aroundu, Miru i Mixpanelu jsme se bavili s Vladem Hrudou. Ten aktuálně působí jako Group Product Manager v Miro, v Aroundu byl od roku 2021.