Michala Gregorová
Seniorní PPC specialisti, performance manažerky či manažeři... Ať už je nazvete jakkoliv, stejně budete mít problém je sehnat. Radek Hudák (ex-CMO Slevomat, Shoptet) v rozhovoru prozradí prakticky vše, co potřebujete pro jejich hiring vědět.
---Cinkátko najdete na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Soundcloud---
Jaké jsou typy performance lidí? Co dát do inzerátu a jak ho promovat? Na co se ptát u pohovoru a jaké úkoly zadat? Jak poznat kvalitního kandidáta? Jak vaši ppc specialistku udržet spokojenou, když už jste ji konečně našli? Dělejte si poznámky :)
Hledání seniorních lidí do performance marketingu je často očistec.
— Radek Hudak (@hudinx) March 8, 2023
50 000 Kč na IČO? Zapomeňte.
O výběrovém procesu i o tom jak identifikovat kvalitní performance specialisty jsme si povídali s @copywriterka z @MITONCZ
Podcast zde: https://t.co/KKWphDcwLL
Bonus: Komentář od Markéty Pařízek, šéfky HR v Mitonu.
Jak může/má vypadat vztah mezi brandovým a performance oddělením? I na to došlo v rámci našeho povídání. A protože se to do původního tématu nehodilo, vznikla krátká bonusová epizoda.
Pak si ještě poslechněte:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Bylo toho hodně. Rohlík pokračuje v evropské jízdě, připsali jsme několik nových investic (nejvíc v kryptu) a publikovali články i podcasty. Pojďme radši rovnou na to.
Kolik Čechů a Slováků z globálně úspěšných technologických firem dokážeme vyzpovídat? Pokud by všechny rozhovory byly tak zajímavé jako ten s Alžbetou Dlhou, ať je jich co nejvíc :) Povídání s Betkou (Notion, předtím Deepnote, Forbes 30 pod 30) vás může zajímat hned z několika důvodů.
Term sheet pro ranou fázi není raketová věda. Jsou v něm ale ustanovení, které vyžadují pozornost. Advokátka Bohuslava Horáková proto term sheet dle evropského standardu od Seed Summitu upravila pro českou právní realitu. A my jsme lidskou řečí okomentovali pasáže, která si v praxi říkají o pochopení.