Michala Gregorová
V nejúspěšnější epizodě Cinkátka mluví Jakub Petřina o budování silných značek a zmiňuje několik klíčových lidí pro stavění Air Bank. Kromě Tomáše Mrkvičky, se kterým už rozhovor máme, také Karolinu Šrámkovou. Epizoda s ní má dvě hlavní témata: 1) Proč je důležité dostat brand i (hlavně) dovnitř firmy. A jak to vypadá, když se vám to nepovede. 2) Jak dělat změny, protože na to se Karolina aktuálně specializuje.
V rozhovoru k tomu říká, že "strategii si umí udělat každý, ale na implementaci pak většina vyhoří". A mimo záznam dodává, že na označení konzultant si nepotrpí, protože její specialitou je právě implementace.
Jak dostat brand do firmy: Zkušenosti nejen z budování Air Bank
Pak si ještě poslechněte:
Píšeme taky Miton AI Newsletter.
Přehrajete také na:
Sdílet článek
Kombinace velmi praktických rad pro foundery (prvních 40 minut) a postřehů k budoucnosti AI, zábavy a vlastně celé západní společnosti. Rasty Turek v USA založil několik úspěšných projektů (jeho Pex v 2021 naraisoval 57M dolarů od Tencentu a právě se prodává), a i když už ho to párkrát málem zabilo (nebo spíš právě proto), nasbíral za 20 let zkušenosti jako málokdo z našeho regionu.
Kristína Čahojová v San Francisku buduje svůj femtech startup Kegg, který pomáhá ženám rychleji otěhotnět. Nedávno podepsala term sheet na series A. Nevybrala si přitom lehkou cestu, protože produktem je hardware, který se každé ráno vkládá do vagíny, navíc jde o medicínské zařízení, jehož tvrzenou účinnost musí schvalovat FDA.
Když se slovensko-český Around prodal v roce 2022 za 6 miliard korun Miru, byl to v našich končinách rekordní exit. Jak mohl Around uspět v konkurenci Google Meet či Zoomu? Jaká produktová vize přiměla zkušené foundery věřit, že našli mezeru na trhu? O tom všem, a hlavně o jeho produktové roli v Aroundu, Miru i Mixpanelu jsme se bavili s Vladem Hrudou. Ten aktuálně působí jako Group Product Manager v Miro, v Aroundu byl od roku 2021.