Jak dostat brand do firmy: Zkušenosti nejen z budování Air Bank

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

6. 11. 2023
Podcast

V nejúspěšnější epizodě Cinkátka mluví Jakub Petřina o budování silných značek a zmiňuje několik klíčových lidí pro stavění Air Bank. Kromě Tomáše Mrkvičky, se kterým už rozhovor máme, také Karolinu Šrámkovou. Epizoda s ní má dvě hlavní témata: 1) Proč je důležité dostat brand i (hlavně) dovnitř firmy. A jak to vypadá, když se vám to nepovede. 2) Jak dělat změny, protože na to se Karolina aktuálně specializuje.

Karolina Šrámková v Cinkátku

V rozhovoru k tomu říká, že "strategii si umí udělat každý, ale na implementaci pak většina vyhoří". A mimo záznam dodává, že na označení konzultant si nepotrpí, protože její specialitou je právě implementace.

Jak dostat brand do firmy: Zkušenosti nejen z budování Air Bank

 

Pak si ještě poslechněte:

Píšeme taky Miton AI Newsletter.

 

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat