Michala Gregorová
Jaké jsou skutečné potřeby vašich zákazníků? Umíte je v komunikaci trefit, nebo spíš střílíte naslepo? Marketingové výzkumy vám můžou významně zkrátit cestu, nicméně nejsou zrovna levné, takže se vyplatí k nim přistupovat chytře. Co to znamená? O tom jsme mluvili s šéfem výzkumu Behavio Vojtou Prokešem.
Marketingové výzkumy: Jak na ně chytře
---Cinkátko najdete na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Soundcloud---
Pak si ještě poslechněte:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Startupový trh práce prošel za poslední dva roky velkými změnami. Na jejich hodnocení jsme se ptali Filipa Mikschika, zakladatele StartupJobs. Jeho portál už do firem přivedl přes 700 tisíc kandidátů. Řeč byla i o projektu Smart Market Report, který ukazuje velikost a potenciál celého startupového sektoru.
Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.
Jaký bude rok 2024 v kryptu? Tým našeho web3 fondu Miton C je optimistický, a navíc se rozrůstá. Posiluje o Filipa Širokého, který přichází na pozici Research Partner.