Marketingové výzkumy: Co za to a co z toho

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

3. 4. 2023
Podcast
marketing a PR

Jaké jsou skutečné potřeby vašich zákazníků? Umíte je v komunikaci trefit, nebo spíš střílíte naslepo? Marketingové výzkumy vám můžou významně zkrátit cestu, nicméně nejsou zrovna levné, takže se vyplatí k nim přistupovat chytře. Co to znamená? O tom jsme mluvili s šéfem výzkumu Behavio Vojtou Prokešem.

Vojtěch Prokeš z Behavio v Cinkátku

Mohlo by vás zajímat

Jak se z Glami stal evropský hráč v online módě: 5 hlavních ingrediencí

Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.