Influenceři: Co se osvědčilo Footshopu

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

12. 7. 2021
Podcast
marketing a PR

S influencer marketingem už má zkušenost skoro každá firma. Jak ho ale uchopit tak, aby byznysu pomáhal dlouhodobě? A jak si spolupráci s influencery vyhodnocovat? Na tipy a zkušenosti jsem se ptala Martina Paukrta z Footshopu, což je značka, která dlouhodobě spolupracuje s 80 influencery napříč Evropou.

Martin Paukrt (Footshop) v Cinkátku

 

Tady je článek o muralu od Davida Strauzze, o kterém Martin mluví hned v úvodu našeho rozhovoru.

 

Ještě si poslechněte

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat

Jak se z Glami stal evropský hráč v online módě: 5 hlavních ingrediencí

Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.