Michala Gregorová
S influencer marketingem už má zkušenost skoro každá firma. Jak ho ale uchopit tak, aby byznysu pomáhal dlouhodobě? A jak si spolupráci s influencery vyhodnocovat? Na tipy a zkušenosti jsem se ptala Martina Paukrta z Footshopu, což je značka, která dlouhodobě spolupracuje s 80 influencery napříč Evropou.
Tady je článek o muralu od Davida Strauzze, o kterém Martin mluví hned v úvodu našeho rozhovoru.
Ještě si poslechněte
Sdílet článek
Kristína Čahojová v San Francisku buduje svůj femtech startup Kegg, který pomáhá ženám rychleji otěhotnět. Nedávno podepsala term sheet na series A. Nevybrala si přitom lehkou cestu, protože produktem je hardware, který se každé ráno vkládá do vagíny, navíc jde o medicínské zařízení, jehož tvrzenou účinnost musí schvalovat FDA.
Když se slovensko-český Around prodal v roce 2022 za 6 miliard korun Miru, byl to v našich končinách rekordní exit. Jak mohl Around uspět v konkurenci Google Meet či Zoomu? Jaká produktová vize přiměla zkušené foundery věřit, že našli mezeru na trhu? O tom všem, a hlavně o jeho produktové roli v Aroundu, Miru i Mixpanelu jsme se bavili s Vladem Hrudou. Ten aktuálně působí jako Group Product Manager v Miro, v Aroundu byl od roku 2021.
Wired a Sifted už Marii Petrovickou zaznamenaly, v českých médiích ještě zmínku nemá. Rádi jsme se tohoto úkolu ujali :) Marie totiž vedla expanzi Depopu do USA (v roce 2021 byl Depop akvírován Etsy za 1,6 mld. dolarů) a teď je CEO a spoluzakladatelkou hot londýnského startupu DELLI. Rozhovor má tři hlavní tématické okruhy.