Michala Gregorová
Bojíte se, že video reklama musí být nutně drahá na výrobu? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice.

Driveto svoji poslední kampaň natočilo za 40 tisíc korun a v podcastu se dozvíte, jak to udělali. Ptala jsem se šéfa marketingu Daniela Chovance a šéfa obsahu Jakuba Urbana.
Tři videa, o kterých je v rozhovoru řeč v pořadí 1) podnikatel Petr 2) mlaďoch Mára 3) šťastná rodina.
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Epizodu se stejným názvem jsem natočila už v roce 2022 se spoluzakladatelem Psyonu Standou Milotinským. Po více než třech letech už je nejvyšší čas na update, tentokrát s mitoním Vaškem Štruplem, který má oblast psychedelik na starost. Řeč byla o legalizaci těchto látek v USA i Česku (máme dobré zprávy), psychedelické klinice Psyon i o Vaškových aha-momentech z této oblasti.
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
