Michala Gregorová
Bojíte se, že video reklama musí být nutně drahá na výrobu? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice.
Driveto svoji poslední kampaň natočilo za 40 tisíc korun a v podcastu se dozvíte, jak to udělali. Ptala jsem se šéfa marketingu Daniela Chovance a šéfa obsahu Jakuba Urbana.
Tři videa, o kterých je v rozhovoru řeč v pořadí 1) podnikatel Petr 2) mlaďoch Mára 3) šťastná rodina.
Poslechněte si i další epizody o video reklamě:
Přehrajete také na:Sdílet článek
Letošní letní founders dinner byla barová a proběhla ve Forbíně. Venkovní party letos uděláme až na podzim, až budeme slavit 25 let.
Volání bylo vyslyšeno. Na konci června prošla sněmovnou úprava, která do české legislativy od 1.1.2026 zavádí úpravu ESOPů – zaměstnaneckých opčních programů, která by mohla být pro startupy použitelná. Co všechno úprava obnáší? Na to nám odpověděl Lukáš Konečný z Y Soft Ventures, který má na změně a její podobě zásadní podíl.
Eva Kuttichová se k longevity dostala přes biohacking a téma dlouhověkosti ji chytilo natolik, že spoluzaložila startup Macromo. Ten nedávno dostal investici od TCF, fondu Tomáše Čupra. Jaké jsou současné trendy v longevity? Jaký má názor na amerického podnikatele Bryana Johnsona? A co všechno v Macromo dokáží testovat a měřit?