Jak natočit levnou kampaň pro YouTube: Case study z Driveta

Daniel Chovanec a Jakub Urban (Driveto) v podcastu Cinkátko
Daniel Chovanec a Jakub Urban (Driveto) v podcastu Cinkátko
Michala Gregorová
16. 2. 2021
Podcast
naše firmy
marketing a PR

Bojíte se, že video reklama musí být nutně drahá na výrobu? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice. 

Driveto svoji poslední kampaň natočilo za 40 tisíc korun a v podcastu se dozvíte, jak to udělali. Ptala jsem se šéfa marketingu Daniela Chovance a šéfa obsahu Jakuba Urbana.

 

Tři videa, o kterých je v rozhovoru řeč v pořadí 1) podnikatel Petr 2) mlaďoch Mára 3) šťastná rodina.

Poslechněte si i další epizody o video reklamě:

Přehrajete také na:
Sdílet článek