Je lepší vyhořet, nebo rebrandovat?

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

5. 7. 2021
Podcast
marketing a PR

Značky bereme jako neměnnou věc, a to i v situaci, kdy už začnou být omezující. Občas se ale někdo k rebrandingu odhodlá. A pak je namístě se ho zeptat, jak moc těžký celý proces byl. V dnešní epizodě se o svoji zkušenost otevřeně dělí Tomáš Bártek, marketingový ředitel Lentiama, dříve VašeČočky, e-shopu s 12letou historií a 800mil. tržbami.

Tomáš Bártek v podcastu Cinkátko

 

Tady reklama slíbená v rozhovoru:

 

Ještě si poslechněte

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat

Jak se z Glami stal evropský hráč v online módě: 5 hlavních ingrediencí

Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.