Michala Gregorová
S influencer marketingem už má zkušenost skoro každá firma. Jak ho ale uchopit tak, aby byznysu pomáhal dlouhodobě? A jak si spolupráci s influencery vyhodnocovat? Na tipy a zkušenosti jsem se ptala Martina Paukrta z Footshopu, což je značka, která dlouhodobě spolupracuje s 80 influencery napříč Evropou.
Tady je článek o muralu od Davida Strauzze, o kterém Martin mluví hned v úvodu našeho rozhovoru.
Ještě si poslechněte
Sdílet článek
Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?
(tisková zpráva) Představte si AI agenta, jehož úkolem je doručit vám informace, které potřebujete pro svůj byznys. Jen ty nejvíc relevantní, bez ohledu na to, z jakých hlubin internetu se vynořily, v kterém jazyce nebo formátu. Přesně takovou službu “osobního byznysového briefingu” chce nabídnout startup Aim. Za projektem stojí Michal Najman a Miton.
Letošní letní founders dinner byla barová a proběhla ve Forbíně. Venkovní party letos uděláme až na podzim, až budeme slavit 25 let.