Blog

Flitrovat:
Podcast
dění v Mitonu
naše firmy
nové investice
duševní zdraví
trendy
marketing a PR
produkt a CX
HR
krypto/web3
Jak úspěšně dokážou současné HR metody předpovídat budoucnost? Raději si hoďte mincí.
  • Investujeme do startupu Behavera, který chce díky vlastním nástrojům změnit HR tak, jako Google Analytics změnily marketing.
  • Testy od Behavery využily desítky tisíc lidí, mezi klienty patří Vodafone, PwC či VŠE.
  • Jde o náš čtvrtý projekt v oblasti HR Tech, po StartupJobs, Grasonu a Nelise.
  • Na investice v této oblasti máme připravené desítky miliónů korun.
Za rychlejší digitalizaci restaurací: Vstupujeme do pokladního systému Septim

Pokladní systém je srdcem každé dobře vedené restaurace. Mezi největší a nejvíce etablované gastronomické systémy v Česku patří Septim. Právě do této společnosti investujeme 15 mil. Kč výměnou za minoritní podíl. Cílem je transformovat tradiční Septim v moderní gastronomickou platformu a také strategicky doplnit naše portfolio startupů zaměřených na téma "chytré restaurace".

Spouštíme nový fond zaměřený na web3/krypto projekty (QAs)

Po čtyřech letech strávených v krypto ekosystému zastřešujeme naše aktivity pod hlavičku fondu nazvaného Miton C. Naše aktivity jsou založené na důvěře v principy web3, které dávají šanci na řešení některých velkých problémů současného světa. Pro nové investice máme připraveny stovky miliónů korun.

Jak na brandovou strategii pro startup

Příručka brandové strategie ve formě 30minutového podcastu? Se stratégem Tomášem Mrkvičkou jsme se o to pokusili. Prošli jsme jak tvorbu strategie pro značku, tak i navazující kroky k přípravě kampaně. A úplně na konci zazní i tip, co si vygooglit, když se chcete pokusit o brandovou strategii tzv. na koleni.

Poslouchat podcast
Big deal! Český fakturový robot Rossum ulovil dvoumiliardovou investici

Startup Rossum, který před čtyřmi lety založila trojice doktorandů z ČVUT, trefil pohádkový jackpot. V investičním kole Series A vybral pěkně kulatých 100 milionů dolarů. To dělá v přepočtu téměř 2,2 miliardy korun a taky třetí největší investici, kterou kdy tuzemský startupový svět viděl.

Celý článek na Forbes.cz
Proč krypto projekty potřebují právě tebe

Spekulace okupují 99 % konverzací o kryptu. Kolik zrovna co stojí a jaký je nový pejskojn, jsou témata, která mě moc neberou. Chtěl bych, aby se víc mluvilo o potenciálu krypta / web3 zlepšit svět. To je ostatně jeden z důvodů, proč jsem dal po delší době rozhovor.

Co se stalo: Léto 2021

Stalo se toho hodně. Navíc několik dalších (velkých) novinek už je hotových, jen čekají na zveřejnění. Pokud jste s námi ve spojení na Twitteru, FB, IG nebo LinkedINu, je nám ctí, a než se vše nové postupně odehraje, tady je malá rekapitulace posledních třech měsíců.

Podzimní founders dinner (fotogalerie)

Na tradiční founders dinner jsme se mohli potkat víc než po roce. Sešel se nás rekordní počet, a pokud hledáte místo pro podobnou speciální příležitost, Sansho na Petrském náměstí moc doporučujeme.

Další krok k chytré restauraci. Investujeme do platformy Uget

Těžké časy pro gastronomii nekončí. I když jsou podniky znovu otevřené, kvůli nejisté budoucnosti bojují s nedostatkem personálu. I přesto, nebo spíš právě proto stále více věříme našemu konceptu "chytré restaurace". Krize totiž nahrává digitalizaci celého odvětví a také vytváří tlak na co nejlepší pracovní podmínky. Proto jsme se nově rozhodli investovat 300 tisíc euro do B2B platformy Uget.

O budování silných značek s Jakubem Petřinou, šéfem marketingu Rohlik Group a architektem značky Air Bank

Je budování značek spíš umění, nebo řemeslo? Proč ho ovládá tak málo lidí a jaké jsou vůbec atributy skvělého marketéra? Proč je Rohlik.cz tak úspěšný? O tom všem jsem mluvila s Jakubem Petřinou, velkým jménem českého marketingu, architektem značky Air Bank a CMO Rohlik Group.
 

Poslouchat podcast
Filantropie pro začátečníky

Stačí poslat hračky do dětského domova a zatleskat lékařům na balkoně? Simona Bagarová si to nemyslí. Pokud byste se svojí firmou rádi udělali něco dobrého pro tento svět a rádi byste to udělali dobře, poslechněte si náš rozhovor. Simona v něm otevřeně vysvětluje, co definuje smysluplnou pomoc, a taky radí, jak si najít svoji neziskovku.

Poslouchat podcast
Další články