Michala Gregorová
Na povídání o LinkedINu jsme si vzala na pomoc hned dva hosty. Petru Nulíčkovou, která pracuje jako HR Business Partner v Alze. A Elišku Vyhnánkovou, spoluautorku knihy Jak na sítě a ostřílenou školitelku. Bavily jsme se o LinkedINu z pohledu hiring manažerů, tedy ne-HR lidí, kteří tuhle síť mohou těžko ignorovat, pokud si k sobě mají najít lidi do týmu.
Co jsou úplné základy, které je potřeba dodržet, abychom viděli efekt? Aniž bychom na LinkedINu museli strávit mládí? Hlavně o tom je tohle Cinkátko.
Obsah epizody
Co si ještě poslechnout
Přehrajete také na:Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.