Michala Gregorová
Vlivem covidu se z founders dinners stal tak trochu nepravidelný formát. Poslední proběhla na podzim v Sanshu. Vynahradili jsme si to letním večerem v Ateliéru Petřín, navíc s rekordní účastí. Bylo bezvadné potkat všechny nové tváře včetně web3 founderů, do jejichž firem jsme investovali přes krypto fond Miton C.

Letní večer pod Petřínem, grilování a dobrá nálada. Hlavně v nejistých dobách fungují osobní setkání nejlépe.
Večer otevřeli uvítáním a přípitkem Míša a David (oba Miton).
Na večeři bylo hodně nových tváří, takže bylo potřeba se představit. Zde se hlásí lidé z Mitonu.
Zleva Tereza a Karel (Grason), Chádí (Terap.io), Michal a Ján (Miton).
Atelier Petřín doporučujeme. Jak pro jídlo a fajn tým, tak i pro terasu pod korunami kaštanů, s výhledem na petřínskou rozhlednu.
Vždy dobře naladění Adam z Driveta a David z Donia.
V zápalu debaty Dominik a David (Knihobot), Filip (Psyon), Michal (Miton), Jakub (Scuk).
Taktéž v zápalu debaty, Veronica (Glami) a Lenka (Miton).
Jan (Nelisa), Adam (Driveto) a náš Tomáš u skleniček s něčím nealkoholickým.
S úsměvem jde všechno líp. Igor a Martin, Firefish.
Společně jsme oznamovali jejich příchod, tady ještě jedna společná fotka Markéty a Katky (Miton).
Těšíme se na viděnou příště, snad už na podzim.
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
