Michala Gregorová
Z předchozích epizod na téma PR už od Ondřeje Krátkého víte, že PR se dá dělat i vlastními silami, a jaké jsou hranice DYI přístupu v public/media relations. Co obnáší spolupráce s PR agenturou? Podle čeho si ji vybrat a jak ji řídit, aby výsledky byly co nejlepší? Dozvíte se to od majitelů PR agentury FYI Františka Brože a Honzy Řezáče.
Obsah epizody
Další epizody na téma PR
Sdílet článek
Letošní letní founders dinner byla barová a proběhla ve Forbíně. Venkovní party letos uděláme až na podzim, až budeme slavit 25 let.
Volání bylo vyslyšeno. Na konci června prošla sněmovnou úprava, která do české legislativy od 1.1.2026 zavádí úpravu ESOPů – zaměstnaneckých opčních programů, která by mohla být pro startupy použitelná. Co všechno úprava obnáší? Na to nám odpověděl Lukáš Konečný z Y Soft Ventures, který má na změně a její podobě zásadní podíl.
Eva Kuttichová se k longevity dostala přes biohacking a téma dlouhověkosti ji chytilo natolik, že spoluzaložila startup Macromo. Ten nedávno dostal investici od TCF, fondu Tomáše Čupra. Jaké jsou současné trendy v longevity? Jaký má názor na amerického podnikatele Bryana Johnsona? A co všechno v Macromo dokáží testovat a měřit?