Michala Gregorová
Všichni chápeme, jak může osobní značka pomoci byznysu. Je ale těžké se do jejího budování vrhnout bez pocitu divnosti nebo studu. Brandový stratég Michal Pastier (founder GoBigName a Darwin&The Machines, autor Žluté knihy o budování značky) nabízí spoustu konkrétních tipů, jak si vybrat cestu, která bude sedět vaší nátuře. K tomu ještě umí motivovat a dobře se poslouchá.
P. S. Díky Webexpo za zprostředkování rozhovoru. Michal tu 29. května 2024 přednáší a vy můžete mít konferenční vstupenku s 20% slevou po zadání kódu "CINKÁTKO".
Pak si ještě poslechněte
Sdílet článek
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
Hosty živé debaty podcastu Cinkátko v rámci Miton AI Times byli Tomáš Gogár (co-founder a CEO Rossumu) a Martin Schmid (co-founder a CEO Equilibre). Diskutovali o tom, jaké je založit a budovat AI startup i jestli to má v roce 2025 vůbec smysl.
Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI?
