Jak na osobní značku: Michal Pastier ukazuje cesty pro každého

Michala Gregorová

5. 5. 2024
Podcast
marketing a PR

Všichni chápeme, jak může osobní značka pomoci byznysu. Je ale těžké se do jejího budování vrhnout bez pocitu divnosti nebo studu. Brandový stratég Michal Pastier (founder GoBigName a Darwin&The Machines, autor Žluté knihy o budování značky) nabízí spoustu konkrétních tipů, jak si vybrat cestu, která bude sedět vaší nátuře. K tomu ještě umí motivovat a dobře se poslouchá.

 

P. S. Díky Webexpo za zprostředkování rozhovoru. Michal tu 29. května 2024 přednáší a vy můžete mít konferenční vstupenku s 20% slevou po zadání kódu "CINKÁTKO".

Pak si ještě poslechněte

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat

O budoucnosti programování: s Radkem Bartyzalem z Glami

Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI? 

Co se stalo: Jaro/léto 2025

Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?

Aim staví AI agenta pro byznysový briefing. Funguje proti FOMO a zahlcení informacemi

(tisková zpráva) Představte si AI agenta, jehož úkolem je doručit vám informace, které potřebujete pro svůj byznys. Jen ty nejvíc relevantní, bez ohledu na to, z jakých hlubin internetu se vynořily, v kterém jazyce nebo formátu. Přesně takovou službu “osobního byznysového briefingu” chce nabídnout startup Aim. Za projektem stojí Michal Najman a Miton.