PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga

Michala Gregorová
27. 1. 2020

Když chcete začít s PR, první otázka je jasná: Musíme za to platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, takže koho jiného se ptát, jak na PR bez agentury? A kdy nastává ten správný čas začít někomu za PR platit? To vše se dozvíte v první z epizod Cinkátka na téma PR.

PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga

  • 00:44 Jak se dá dělat PR bez agentury? Kdy to dává smysl? A jak na to šel na začátku Liftaga Ondřej? 
  • 07:25 Jaké jsou nevýhody přístupu “udělej si sám”?
  • 08:20 Pohled na PR, co to z Ondřejova CEO pohledu přináší? Proč ho dělají?
  • 09:42 Jak si vybral svoje agentury? Kolik je ochotný platit? Jak změřit, že dělá svoji práci dobře? Jak agenturu řídit, aby výsledky byly co nejlepší? 
  • 17:02 Jak PR zorganizovat uvnitř firmy, aby to odsýpalo?
  • 18:46 Kdo v Liftagu generuje témata pro PR? Jaká má v tomto ohledu očekávání od agentury? Je cit pro témata něco, co jde natrénovat?
  • 23:37 Co se mu v minulosti nepovedlo?
  • 25:33 Jak pozná, že PR funguje, má pozitivní vliv na byznys? Měří si Liftago vliv na značku?
  • 27:36 Kolik času PR aktivitám věnuje?

Další epizody na téma PR

  • Jak získat pozornost médií: Tipy od Zdravka Krstanova z Forbesu
    Je lepší, když novináře osloví neznámý founder/ka, nebo známá agentura? Má cenu posílat tiskové zprávy a chodí ještě někdo na tiskové konference? Když už o vás Forbes napíše, dá vám šanci zasáhnout do výsledného textu? Na praktické aspekty spolupráce s médii jsem se ptala redaktora Forbesu Zdravka Krstanova.
  • Jak řídit PR agenturu: Tipy od majitelů agentury FYI
    Od Ondřeje Krátkého víte, že PR se dá dělat i vlastními silami a jaké jsou hranice DYI přístupu v public/media relations. Co oproti tomu obnáší spolupráce s PR agenturou? Podle čeho si ji vybrat a jak ji řídit, aby výsledky byly co nejlepší? Dozvíte se to od majitelů PR agentury FYI Františka Brože a Honzy Řezáče.
Přehrajete také na:
Sdílet článek