Michala Gregorová
Když chcete začít s PR, první otázka je jasná: Musíme za to platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, takže koho jiného se ptát, jak na PR bez agentury? A kdy nastává ten správný čas začít někomu za PR platit? To vše se dozvíte v první z epizod Cinkátka na téma PR.
PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga
Další epizody na téma PR
Sdílet článek
Bylo toho hodně. Rohlík pokračuje v evropské jízdě, připsali jsme několik nových investic (nejvíc v kryptu) a publikovali články i podcasty. Pojďme radši rovnou na to.
Kolik Čechů a Slováků z globálně úspěšných technologických firem dokážeme vyzpovídat? Pokud by všechny rozhovory byly tak zajímavé jako ten s Alžbetou Dlhou, ať je jich co nejvíc :) Povídání s Betkou (Notion, předtím Deepnote, Forbes 30 pod 30) vás může zajímat hned z několika důvodů.
Term sheet pro ranou fázi není raketová věda. Jsou v něm ale ustanovení, které vyžadují pozornost. Advokátka Bohuslava Horáková proto term sheet dle evropského standardu od Seed Summitu upravila pro českou právní realitu. A my jsme lidskou řečí okomentovali pasáže, která si v praxi říkají o pochopení.