Miton
Praha 3. prosince 2015 – Investiční skupina Miton vstoupila do kulturní platformy GoOut.cz. Společnost byla založena v 2013. V současné době GoOut.cz každý měsíc pomůže najít kulturní akce desítkám tisíc lidí. Spolu s Mitonem do projektu vstupuje i investiční společnost Enern.

GoOut.cz funguje v Praze, Brně, Ostravě a také v Plzni, kde se stal oficiální kulturní platformou města. Každý den na tento web přijde více než 15 tisíc fanoušků. Ti si mohou vybrat z více než čtyř tisíc aktivních a denně aktualizovaných kulturních akcí od zhruba 1 300 pořadatelů. Ve své databázi má GoOut.cz také přes 14 tisíc profilů hudebních interpretů. Počet vstupenek, které si lidé přes portál každý měsíc kupují, neustále roste. Od začátku letošního roku jich bylo celkem přes čtvrt milionu a jen za říjen téměř 50 tisíc.
Mezi nejvýznamnější partnery GoOut.cz patří Lucerna Music Bar, Roxy, Palác Akropolis, MeetFactory, hudební produkce Fource a D Smack U, Rock For People, Galerie hlavního města Prahy, Galerie Rudolfinum, Jatka 78 a řada dalších. Pořadatelé dávají přednost GoOutu především pro jeho oblibu mezi uživateli a pro jeho pokročilý a zároveň přívětivý systém. Významnými partnery jsou také módní řetězec H&M, Radio 1 a Student Agency, která zobrazuje nabídky GoOut.cz ve vlacích RegioJet.
“Cílem GoOutu je být ultimátní kulturní platformou nejen v České Republice, ale i v dalších zemích. Věříme, že informováním veřejnosti o kulturním dění můžeme přispět ke zvýšení zájmu o kulturu. GoOut profilujeme primárně jako službu lidem, ne jako klasickou společnost na prodej vstupenek.”
— říká Vojta Otevřel, jeden z tvůrců GoOut.cz.
GoOut.cz je další firmou v současném portfoliu Mitonu. Mezi největší projekty pocházející od této investiční skupiny patří Slevomat.cz, Bonami.cz, Glami.cz, Rohlik.cz či Skrz.cz. Mezi nejznámější již prodané projekty Mitonu patří Heureka.cz nebo Damejidlo.cz. Aspoň jednu ze služeb, které Miton za uplynulých 15 let spustil nebo spoluvlastní, už každý měsíc využívá sedm z deseti Čechů, kteří jsou na internetu.
Zakládajícími partnery Mitonu jsou Michal Jirák, Tomáš Matějček, Ondřej Raška a Milan Zemánek. V roce 2013 skupinu rozšířil Tomáš Hodboď, který s Mitonem spolupracoval na projektu Heureka.cz, a v roce 2015 se ke skupině přidal Václav Štrupl, který s Mitonem spustil Bonami.cz.
Tisková zpráva (DOC) ke stažení
Kontakt pro média
Mirek Čepický
mirek@im-pr.cz
775011288
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
