Veronica Hrozová
Po skoro třech měsících, kdy jsme se scházeli přes všelijaké online služby a zasedačky zely prázdnotou, jsme se na tradiční společnou večeři nesmírně těšili. Útočištěm nám byl vinohradský Výčep, který mimochodem pro podobné akce velmi doporučujeme.
Na úvodní fotce náladovce vidíte skupinku kolem našeho Václava Štrupla.
Lada Brůnová (Donio) vypráví Monice Herodesové a Míše Gregorové (Miton tým) o nových sbírkách, které mohou podpořit. V popředí mitoní Michal Jirák.
U šnytu piva se sešli: (zleva) Hynek Husník (Reas), Jakub Kulhan (Scuk), Lukáš Janoušek (Twisto), Tomáš Gogár (Rossum), Tomáš Matějček a Monika Herodesová (Miton tým), Bob Tetiva (Sense Arena) a Václav Štrupl.
Počasí vyšlo krásně a Lukáš Kovač (Qerko) si s ostatními vychutnává vychlazený nealko drink. Nikdo tu samozřejmě nekouří.
Nastala chvíle na kolečko, které je, jak si můžete všimnout na obličejích hostů, velmi oblíbenou součástí každé founders dinner.
Filip Tylš (Psyon) zasněně vypráví o svém “obytňáku” na kolečkách, který si v karanténě pořídil.
Nejživější koutek, kde nesmí chybět (zprava) Adam Szabó (Driveto), Míša Gregorová (Miton) a Bob Tetiva (Sense Arena).
V čele principál celého těžko řiditelného cirkusu David Špinar. Po boku s Annou Paličkovou, Veronicou Hrozovou (obě Miton tým) a Ladou Brůnovou (Donio).
Ochutnejte pohledem: sušená šunka z krkovice, žampiony na česneku a víně, rybí salát s koprem, rajčatový salát s opečenými semínky a dokonalý tatarák v křupavém chlebu. Ve Výčepu se o nás skvěle postarali.
Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.