Michala Gregorová
Co je nového v Miton týmu? Třeba to, že se za poslední měsíce opět rozrostl, abychom měli větší kapacitu pro naše firmy.
Na podzim přibyla do tandemu k našemu CFO Vláďovi Janoušovi na pozici finanční manažerky Katka Chvalinová. Její práce navazuje na Katčiny rozsáhlé zkušenosti, které získala během svého působení v poradenské společnosti KPMG. Zde se zabývala hlavně oceňováním a finančním poradenstvím při prodejích a akvizicích společností.
Katčina práce v Mitonu zahrnuje primárně řešení investičních kol pro firmy ve skupině, interní valuace a pomoc s finančním managementem skupiny.
“Portfolio společností patřících do Mitonu zahrnuje několik zcela odlišných sektorů majících svá specifika i různá stádia vývoje projektů, což zajišťuje velkou pestrost mé práce,” komentuje Katka diplomaticky fakt, že pokud je někdo v Miton týmu na roztrhání, tak je to rozhodně náš finanční tandem.
V lednu jsme do týmu přesvědčili Markétu Novákovou, a to na pozici HR business partner. S Markétou se dobře známe ještě z Rohlíku, kde začínala jako business partner pro IT oddělení a postupně dostala na starost celou rohlíkovou centrálu. A taky z našeho Biana, kde působila jako HR manažerka.
Markétiným úkolem v Mitonu je uchopení celé HR funkce, což zahrnuje jak pomoc s recruitingem, tak správu našeho networku kontaktů i postavení interního HR týmu. Pokud byste tedy měli pocit, že práce v Mitonu je fajn (a ona je), hledáme k Markétě někoho, kdo nám pomůže s hledáním talentovaných lidí.
Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.