Miton
(Tisková zpráva) Česká technologická firma Livesport rozšiřuje své filantropické aktivity. Přední světový poskytovatel rychlého sportovního zpravodajství se stal novým partnerem online platformy Donio, skrze kterou je možné snadno založit dobročinnou sbírku nebo nastartovat projekt a nechat si 100 % vybraných prostředků. Doniu, jehož prostřednictvím se vybralo na charitativní účely už přes 800 milionů korun, chce Livesport pomoci v dalším růstu v České republice i na Slovensku.
Donio založil v roce 2019 David Procházka spolu s investiční skupinou Miton. Crowdfundingová platforma pomohla od té doby získat peníze od dárců na více než pět tisíc sbírek a projektů. Byly mezi nimi příběhy lidí v těžkých životních situacích, ale třeba také sbírky na podporu kultury v době lockdownu.
“Během covidové pandemie se dobře ukázalo, v čem spočívá síla Donia. Byli jsme mezi přispěvateli na několik projektů, ale tak rozsáhlá, rychlá a efektivní pomoc mohla přijít jen díky spojení velké masy dárců,” říká většinový majitel Livesportu Martin Hájek, jehož firma v Doniu “střídá” Miton.
“Na Doniu se mi líbí spojení technologií a dobročinnosti, které v Livesportu věnujeme velkou část naší energie. S Davidem Procházkou jsme si vyzkoušeli spolupráci na rozjezdu projektu Dobrobot a nyní využíváme příležitosti rozšířit společné aktivity o Donio. Naším dlouhodobým cílem je zajistit Doniu stabilní a udržitelné fungování a zároveň investovat do jeho dalšího rozvoje,” dodává Martin Hájek.
V čele crowdfundingové platformy zůstává jako CEO David Procházka, pod jehož vedením se přes Donio vybralo na dobročinné účely už přes 800 milionů korun. Téměř 750 milionů získaly sbírky a projekty v České republice, na Slovensku částka vybraných peněz přesáhla hranici 5 milionů eur.
“Pro Donio se jedná o významný krok. Mitonu, a konkrétně Tomášovi Hodboďovi, bych tímto chtěl moc poděkovat za jejich důvěru. Jejich know-how bylo pro růst Donio naprosto klíčové. Donio v tomto roce velmi pravděpodobně překročí milník jedné miliardy korun vybrané na změnu životních příběhů. V rámci změny partnera se na fungování Donio nic nemění. Stále budeme klást důraz na prozákaznický přístup, vždy budeme předávat 100 % vybrané částky a budeme se i nadále snažit měnit příběhy, na kterých záleží,” komentuje změny David Procházka.
“Jsme rádi, že jsme mohli být společně s Davidem u vzniku lovebrandu, který se stal synonymem pro podporu dobročinných příběhů v Česku a na Slovensku. Když se naskytla příležitost zapojit Donio do dalších společných aktivit Davida a Livesportu, přišlo nám to jako nejlepší možné pokračování tohoto příběhu,” uzavírá partner Mitonu Tomáš Hodboď.
O platformě Donio
Donio je platforma, díky které může každý požádat o pomoc širokou veřejnost, nebo naopak pomoci někomu, kdo se nachází ve složité životní situaci. Donio založil spolu se skupinou Miton v říjnu roku 2019 David Procházka s cílem, aby pomáhání druhým bylo jednodušší. K dnešnímu dni pomohlo Donio změnit příběh tisícům lidí v ČR i na Slovensku. Na rozdíl od všech ostatních českých dárcovských a crowdfundingových platforem předává sbírkám a projektům 100 % vybrané částky a funguje díky dobrovolným příspěvkům na financování svého provozu.
O společnosti Livesport
Livesport je ryze česká technologická společnost, která od roku 2006 vyvíjí a provozuje weby a aplikace se sportovním obsahem. Její vlajkovou lodí je mezinárodní síť Flashscore, kterou čeští fanoušci znají pod názvem Livesport.
Díky celosvětové popularitě sítě Flashscore je Livesport jedním z předních globálních poskytovatelů sportovních informací. Jeho weby a aplikace, které jsou k dispozici ve více než 40 zemích, navštěvuje měsíčně přes 100 milionů uživatelů. Některou z aplikací sítě Flashscore si do svých mobilních zařízení stáhlo více než 130 milionů sportovních fanoušků.
Kontakty pro média
Donio
David Procházka, CEO
david@donio.cz
Livesport
Petr Vavrik, Head of Communication
petr.vavrik@livesport.eu
+420 776 190 562
Miton
Michala Gregorová, Head of Communication
michala.gregorova@miton.cz
Sdílet článek
Tereza Tížková z E2B buduje vztahy s vývojáři a AI agenti jsou její každodenní téma. Z podstaty své práce je totiž neustále v kontaktu s novými AI nástroji, a má tak velký vhled do toho, co se na tech scéně děje. Co všechno už AI agenti umí? Proč už je využívají i velké firmy? A proč si myslí, že je hloupost označovat AI agenty jako hype?
Startup Grason, který v roce 2018 založili Karel Mařík s Jarmilou Kowolowskou jako platformu pro flexibilní zajištění restauračního personálu, vstupuje do nové fáze. Jeho novým majitelem se stal Miton, který byl v Grasonu od roku 2019 investorem, a novou CEO Anna Pánková. Ta má za úkol Grason rozvinout novým směrem, tak aby restauratérům sloužil ke kompletnímu personálnímu řízení jejich podniku.
(tisková zpráva) Platforma pro zprostředkování operativního leasingu Driveto se prodává. Od investiční skupiny Miton, která byla zakládajícím investorem Driveta, společnost kupují internetový podnikatel a founder Driveta František Peterka (na úvodní fotografii) a společnost tibiQ Holding SE, která je v automotive prostředí etablovanou značkou. Noví majitelé získali v Drivetu každý 50procentní podíl.