Michala Gregorová
Pokud čekáte obecné konzultantské poučky, budete velmi příjemně překvapení. Tomáš Potměšil má už řadu let na starost žebříček českých firem s nejlepší customer experience, takže o úrovni v této oblasti má velmi slušný přehled. Čekejte užitečné zarámování pojmu CX v českém kontextu a taky pár "aha" momentů u chyb, kterých se firmy často dopouštějí.
Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé dělané zákaznické zkušenosti je Ryanair
Omluvte prosím zhoršenou kvalitu zvuku. V dalších dílech už měli hosté mikrofon natočený správnou stranou a taky jsme s hodným pánem ze správy budovy přišli na to, kde se vypíná čerpadlo v našem "studiu".
Přehrajete také na:Sdílet článek
Epizodu se stejným názvem jsem natočila už v roce 2022 se spoluzakladatelem Psyonu Standou Milotinským. Po více než třech letech už je nejvyšší čas na update, tentokrát s mitoním Vaškem Štruplem, který má oblast psychedelik na starost. Řeč byla o legalizaci těchto látek v USA i Česku (máme dobré zprávy), psychedelické klinice Psyon i o Vaškových aha-momentech z této oblasti.
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
