Michala Gregorová
Ombudsman zákazníků Filip Trčka představuje příjemné vybočení z online světa. Restaurační síť Ambiente je známá vysokou a konzistentní kvalitou služeb ve svých podnicích. Protože celý jejich byznys spočívá v práci s lidmi, zajímalo mě, jaké tipy a triky mohou předat. Není jich málo a jsou rozhodně relevantní i pro online společnosti, které s offline zákaznickou zkušeností velmi často neúspěšně bojují.
Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů
Rozhovor s Filipem Trčkou mi výrazně změnil život. Po jeho hodinovém zapáleném povídání na téma piva už si objednávám jen šnyt. Bohužel v té době už jsme měli vypnuté nahrávání.
Přehrajete také na:Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
