Podcast: S Ambiente o zákaznické zkušenosti (2/4)

Michala Gregorová

21. 11. 2019
Podcast
produkt a CX

Ombudsman zákazníků Filip Trčka představuje příjemné vybočení z online světa. Restaurační síť Ambiente je známá vysokou a konzistentní kvalitou služeb ve svých podnicích. Protože celý jejich byznys spočívá v práci s lidmi, zajímalo mě, jaké tipy a triky mohou předat. Není jich málo a jsou rozhodně relevantní i pro online společnosti, které s offline zákaznickou zkušeností velmi často neúspěšně bojují.

 Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů

Rozhovor s Filipem Trčkou mi výrazně změnil život. Po jeho hodinovém zapáleném povídání na téma piva už si objednávám jen šnyt. Bohužel v té době už jsme měli vypnuté nahrávání.

Všechny epizody Cinkátka najdete zde

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat

O budoucnosti programování: s Radkem Bartyzalem z Glami

Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI? 

Co se stalo: Jaro/léto 2025

Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?

Aim staví AI agenta pro byznysový briefing. Funguje proti FOMO a zahlcení informacemi

(tisková zpráva) Představte si AI agenta, jehož úkolem je doručit vám informace, které potřebujete pro svůj byznys. Jen ty nejvíc relevantní, bez ohledu na to, z jakých hlubin internetu se vynořily, v kterém jazyce nebo formátu. Přesně takovou službu “osobního byznysového briefingu” chce nabídnout startup Aim. Za projektem stojí Michal Najman a Miton.