František Dalecký
Pokud chcete mít přehled o dění v AI, ale potřebujete oddělit šum od signálu, píšeme něco pro vás.
1. vydání - 31. března 2023
Otevřený dopis: Zastavte AI experimenty
2. vydání - 7. dubna 2023
AI Index Report, BloombergGPT a kmotr umělé inteligence o LLMs i AGI
3. vydání - 14. dubna 2023
Muskovy AI plány, velký krok Amazonu a co by měly vědět AI startupy
4. vydání - 23. dubna 2023
Google DeepMind a Magi, nový LLM od Stability a plány Mitonu v AI
5. vydání - 30. dubna 2023
AI plány Mety, Sequoia investuje do Harvey a Apple chystá kouče pro zdraví
6. vydání - 8. května 2023
Inflection představuje PI, nejmilejšího chatbota
7. vydání - 15. května 2023
Google I/O 2023 a 100 tisíc tokenů v Claude
8. vydání - 21. května 2023
ChatGPT na iOS a Sam Altman v kongresu
9. vydání - 28. května 2023
Windows Copilot a NVIDIA na vrcholu
10. vydání - 5. června 2023
Roadmapa OpenAI a jak (ne)budovat AI produkty
11. vydání - 19. června 2023
Mistral získává největší seed kolo Evropy
12. vydání - 26. června 2023
Inflection-1, první LLM od tvůrců PI
13. vydání - 19. června 2023
Gemini od Google DeepMind a Open AI v Londýně
14. vydání - 11. července 2023
Code Interpreter plugin vládne všem
15. vydání - 18. července 2023
16. vydání - 24. července 2023
17. vydání - 7. srpna 2023
AudioCraft od Mety a RT-2 od Googlu
18. vydání - 14. srpna 2023
19. vydání - 21. srpna 2023
20. vydání - 28. srpna 2023
Code Llama a fine-tuning GPT-3.5
21. vydání - 4. září 2023
ChatGPT pro firmy a Gemini v prosinci
22. vydání - 11. září 2023
23. vydání - 19. září 2023
Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.