Michala Gregorová
I když je Miton tým velmi kompaktní, občas se přece jen rozrosteme. Důkazem je nedávný příchod Tomáše Jirouška na pozici investičního manažera. Tomáš nastupuje jako byznysový parťák Milana Zemánka.
Tomáš k nám přichází po téměř čtyřech letech ve Springtide Ventures. Za sebou má i dva prodeje firem, které sám zakládal.
Když se ho zeptáte, na co je ze svého působení ve Springtide Ventures nejvíc pyšný, zmiňuje rozjetí investičních aktivit v Izraeli, které měl na starost. Jeho mise zde byla navíc velmi úspěšná, protože vyústila v investice do firem, které za sebou mají exity v hodnotě několika miliard korun. V rámci fondu nabral zkušenosti nejen s investováním, ale také budováním firem v celé škále velikostí a životních fází.
Po investiční stránce Tomáše zajímá především oblast HR Techu, v níž bude pro Miton hledat nové investiční příležitosti. A také pomáhat s rozvojem byznysu firmám, které v této oblasti již v portfoliu máme. V jednom z těchto projektů půjde o společnou práci se zakladatelem StartupJobs Filipem Mikschikem a jeho týmem. Více prozradíme, až se vše rozjede.
"Tomáše jsme do Mitonu chtěli už před rokem, když končil ve Springtide Ventures. Nakonec jsme museli počkat na jeho návrat z Asie, o to víc se těším, že do týmu přinese svoje zkušenosti i energii," říká Milan Zemánek a my ostatní se přidáváme.
Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.