David Špinar
Vítáme novou posilu v našem cirkusovém šapitó! Je jí Michala Gregorová a zodpovídat bude za externí i interní komunikaci.

V Mitonu a firmách, které patří do naší rodiny, se děje spousta zajímavých věcí. Machine learning. Virtuální realita. AI. Naše firmy ukazují, že to nejsou jen buzzwordy, ale reálně nasazené technologie s praktickým uplatněním.
Bohužel se nám občas stává, že o tom zapomeneme dát vědět. A to by se s příchodem Míši mělo změnit. :) Za sebou má přes 10 let zkušeností s PR, z toho pět let se starala o PR Bonami a tři roky o komunikaci Rohlíku. Takže už se známe docela dlouho. (LinkedIn)
Veřejný obrázek Mitonu je tvořený hlavně úspěchy firem v našem portfoliu, takže Míša bude kromě PR Mitonu k dispozici i ostatním firmám, které budou chtít v téhle oblasti poradit. Také bychom chtěli lidi v našich týmech lépe propojovat mezi sebou, protože každá firma má vlastní unikátní know-how, které by byla škoda vzájemně nesdílet.
Díky lepší komunikaci bychom mimo jiné rádi nalákali výjimečně talentované lidi, kteří pomohou našim firmám uspět nebo s nimi budeme moci rovnou rozjet něco úplně nového. Pokud vás už teď baví nebo zajímá, co děláme, ozvěte se Míše rovnou. Těšíme se!
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
