Budoucnost vyhledávání

František Dalecký, Miton

František Dalecký

12. 12. 2022
trendy
AI

Jaké jsou trendy ve vyhledávání? A znamená zdokonalující se umělá inteligence od OpenAI konec dominance Googlu? Všechno je to klasicky daleko složitější, proto je tu naše nové Twitter vlákno.

Whats the future of search?

Twitter vlákno rozbalíte zde

 

Více obsahu zaměřeného na technologické trendy

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat

Jak se z Glami stal evropský hráč v online módě: 5 hlavních ingrediencí

Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.