Biano
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.

Nový CEO Peter Hupka je s Bianem od srpna, kdy přišel na pozici Head of Business Development. Za sebou má například pětiletou zkušenost z módního vyhledávače Glami, který taky patří do portfolia Mitonu a kde působil jako Head of Country Management. V roli CEO střídá Michaela Zelinku, který z Biana odešel budovat vlastní projekt. Nové vedení Biana bude spolu s Peterem Hupkou tvořit Ondřej Bolkovec. Ten je ve společnosti již sedm let v roli šéfa marketingu, nyní se posune do pozice COO.
Biano již nyní působí na osmi trzích, konkrétně v Česku, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Itálii, Řecku, Nizozemsku a Portugalsku. Na každém z těchto trhů mu patří přední pozice, co se týče počtů partnerských e-shopů a zalistovaných produktů. Služba poskytuje zákazníkům nejjednodušší cestu k nábytku a bytovým doplňkům přesně podle jejich vkusu. Biano umožňuje objevovat a porovnávat nábytek napříč celým trhem, a to i díky vlastnímu AI řešení pro katalogizaci a doporučování podobných produktů.
Peter Hupka komentuje budoucnost firmy takto: „Biano má obrovský potenciál. Nejsme jen platforma, jsme ekosystém a náš závazek vůči našim partnerům, kterých je přes tři tisíce v 8 zemích je obrovský. Zvlášť v době, kdy se celé e-commerce prvně v historii nedaří růst a obchody musejí hledat nové, efektivnější cesty k zákazníkům. Je mi ctí vést Biano do této další kapitoly společně s Ondřejem.“
Ondřej Bolkovec dodává: "Naším cílem je poskytnout uživatelům nejširší a zároveň nejpersonalizovanější zážitek z nakupování v oblasti nábytku a dekorací. Chápeme sílu automatizace a AI, proto je využíváme při zjednodušování procesů a škálování velikosti firmy. Našim cílem v příštích letech je přivést partnerům objednávky za 3 mld. korun a ještě příští rok expandovat do další země. Velkým tématem příštího roku bude rovněž spolupráce s interiérovými designéry, pro které chystáme nové funkce a nástroje.“
"V Mitonu nás baví dávat příležitost všem, kdo mají drive a ambici. S Peterem a Ondrou pracujeme již několik let, proto jsme si byli jistí, že jsou skvělou volbou. Pod jejich vedením Biano dále upevní svoji pozici místa, kde většina uživatelů začíná cestu za inspiracemi, jak zkrášlit svůj domov," uzavírá partner Mitonu Tomáš Hodboď.
Kontakt pro média
Ondřej Bolkovec
ondrej.bolkovec@biano.com
736 741 560
Sdílet článek
Epizodu se stejným názvem jsem natočila už v roce 2022 se spoluzakladatelem Psyonu Standou Milotinským. Po více než třech letech už je nejvyšší čas na update, tentokrát s mitoním Vaškem Štruplem, který má oblast psychedelik na starost. Řeč byla o legalizaci těchto látek v USA i Česku (máme dobré zprávy), psychedelické klinice Psyon i o Vaškových aha-momentech z této oblasti.
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
