Michala Gregorová
Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.
Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém
Rohlik.cz je moje srdcovka, zákaznickou spokojenost jsem tam měla svého času na starost. Proto mě vůbec nepřekvapilo, kolik věcí se za ty dva roky změnilo. Křivka učení je v Rohlíku extrémně strmá.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Hosty živé debaty podcastu Cinkátko v rámci Miton AI Times byli Tomáš Gogár (co-founder a CEO Rossumu) a Martin Schmid (co-founder a CEO Equilibre). Diskutovali o tom, jaké je založit a budovat AI startup i jestli to má v roce 2025 vůbec smysl.
Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI?
Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?