Michala Gregorová
Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, v šestičlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení.
Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém
Rohlik.cz je moje srdcovka, zákaznickou spokojenost jsem tam měla svého času na starost. Proto mě vůbec nepřekvapilo, kolik věcí se za ty dva roky změnilo. Křivka učení je v Rohlíku extrémně strmá.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Startupový trh práce prošel za poslední dva roky velkými změnami. Na jejich hodnocení jsme se ptali Filipa Mikschika, zakladatele StartupJobs. Jeho portál už do firem přivedl přes 700 tisíc kandidátů. Řeč byla i o projektu Smart Market Report, který ukazuje velikost a potenciál celého startupového sektoru.
Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.
Jaký bude rok 2024 v kryptu? Tým našeho web3 fondu Miton C je optimistický, a navíc se rozrůstá. Posiluje o Filipa Širokého, který přichází na pozici Research Partner.