Michala Gregorová
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí. A můžete si být jistí, že už za půl roku u nich bude všechno jinak.
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Vladimír Dědek je skvělý respondent. Odpovídá upřímně, věcně a promyšleně, navíc prokázal velkou trpělivost s rozličnými technickými neduhy v průběhu natáčení. S lidmi z Alzy je vždycky přínosné si povídat, protože v přemýšlení o různých tématech bývají hodně daleko a nebojí se netradičních přístupů.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Hosty živé debaty podcastu Cinkátko v rámci Miton AI Times byli Tomáš Gogár (co-founder a CEO Rossumu) a Martin Schmid (co-founder a CEO Equilibre). Diskutovali o tom, jaké je založit a budovat AI startup i jestli to má v roce 2025 vůbec smysl.
Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI?
Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?