Michala Gregorová
Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí. A můžete si být jistí, že už za půl roku u nich bude všechno jinak.
Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl
Vladimír Dědek je skvělý respondent. Odpovídá upřímně, věcně a promyšleně, navíc prokázal velkou trpělivost s rozličnými technickými neduhy v průběhu natáčení. S lidmi z Alzy je vždycky přínosné si povídat, protože v přemýšlení o různých tématech bývají hodně daleko a nebojí se netradičních přístupů.
Přehrajete také na:Sdílet článek
Tereza Tížková z E2B buduje vztahy s vývojáři a AI agenti jsou její každodenní téma. Z podstaty své práce je totiž neustále v kontaktu s novými AI nástroji, a má tak velký vhled do toho, co se na tech scéně děje. Co všechno už AI agenti umí? Proč už je využívají i velké firmy? A proč si myslí, že je hloupost označovat AI agenty jako hype?
Startup Grason, který v roce 2018 založili Karel Mařík s Jarmilou Kowolowskou jako platformu pro flexibilní zajištění restauračního personálu, vstupuje do nové fáze. Jeho novým majitelem se stal Miton, který byl v Grasonu od roku 2019 investorem, a novou CEO Anna Pánková. Ta má za úkol Grason rozvinout novým směrem, tak aby restauratérům sloužil ke kompletnímu personálnímu řízení jejich podniku.
(tisková zpráva) Platforma pro zprostředkování operativního leasingu Driveto se prodává. Od investiční skupiny Miton, která byla zakládajícím investorem Driveta, společnost kupují internetový podnikatel a founder Driveta František Peterka (na úvodní fotografii) a společnost tibiQ Holding SE, která je v automotive prostředí etablovanou značkou. Noví majitelé získali v Drivetu každý 50procentní podíl.