Michala Gregorová
OKRs jako systém pro nastavování cílů adoptoval a zpopularizoval Google a používá ho čím dál víc firem. V 70členném týmu GLAMI už s OKRs pracují čtvrtý kvartál, proto jsme se jich ptali na jejich praktické zkušenosti. Jak novinku prodávali manažerům a do týmu? Jak OKRs zapracovali do organismu firmy a co se jim nepovedlo? Poslechněte si rozhovor s Pavlínou Paškovou a dozvíte se to.
V rozhovoru je na začátku řeč o strategické pyramidě GLAMI, a protože obrázek vydá za tisíc slov, tady je:
Na závěr pár přátelských tipů z GLAMI v textové podobě:
Video s konkrétními příklady OKRs a tipy, jak je správně formulovat
Přehrajete také na:Sdílet článek
Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?
(tisková zpráva) Představte si AI agenta, jehož úkolem je doručit vám informace, které potřebujete pro svůj byznys. Jen ty nejvíc relevantní, bez ohledu na to, z jakých hlubin internetu se vynořily, v kterém jazyce nebo formátu. Přesně takovou službu “osobního byznysového briefingu” chce nabídnout startup Aim. Za projektem stojí Michal Najman a Miton.
Letošní letní founders dinner byla barová a proběhla ve Forbíně. Venkovní party letos uděláme až na podzim, až budeme slavit 25 let.