Michala Gregorová
OKRs jako systém pro nastavování cílů adoptoval a zpopularizoval Google a používá ho čím dál víc firem. V 70členném týmu GLAMI už s OKRs pracují čtvrtý kvartál, proto jsme se jich ptali na jejich praktické zkušenosti. Jak novinku prodávali manažerům a do týmu? Jak OKRs zapracovali do organismu firmy a co se jim nepovedlo? Poslechněte si rozhovor s Pavlínou Paškovou a dozvíte se to.
V rozhovoru je na začátku řeč o strategické pyramidě GLAMI, a protože obrázek vydá za tisíc slov, tady je:
Na závěr pár přátelských tipů z GLAMI v textové podobě:
Video s konkrétními příklady OKRs a tipy, jak je správně formulovat
Přehrajete také na:Sdílet článek
Kombinace velmi praktických rad pro foundery (prvních 40 minut) a postřehů k budoucnosti AI, zábavy a vlastně celé západní společnosti. Rasty Turek v USA založil několik úspěšných projektů (jeho Pex v 2021 naraisoval 57M dolarů od Tencentu a právě se prodává), a i když už ho to párkrát málem zabilo (nebo spíš právě proto), nasbíral za 20 let zkušenosti jako málokdo z našeho regionu.
Kristína Čahojová v San Francisku buduje svůj femtech startup Kegg, který pomáhá ženám rychleji otěhotnět. Nedávno podepsala term sheet na series A. Nevybrala si přitom lehkou cestu, protože produktem je hardware, který se každé ráno vkládá do vagíny, navíc jde o medicínské zařízení, jehož tvrzenou účinnost musí schvalovat FDA.
Když se slovensko-český Around prodal v roce 2022 za 6 miliard korun Miru, byl to v našich končinách rekordní exit. Jak mohl Around uspět v konkurenci Google Meet či Zoomu? Jaká produktová vize přiměla zkušené foundery věřit, že našli mezeru na trhu? O tom všem, a hlavně o jeho produktové roli v Aroundu, Miru i Mixpanelu jsme se bavili s Vladem Hrudou. Ten aktuálně působí jako Group Product Manager v Miro, v Aroundu byl od roku 2021.