Michala Gregorová
Jak moc jste si jistí, že se nikdo zvenku nedokáže dostat třeba k vašemu facebookovému inzertnímu účtu? Stačí chvíle nepozornosti a peníze jsou fuč. Jak ale lidi v týmu naučit větší opatrnosti? Lukáš Hurych z Twista na svoje kolegy nachystal už několik desítek hackerských a phishingových útoků a říká, že "kdo jednou podlehne, už se většinou znovu nenachytá".
Poslechněte si, jak Lukášovy útoky vypadají a jakou mají úspěšnost. A nezapomeňte si stáhnout bezpečnostní checklist.
Ukázky Lukášových útoků (převzaté z jeho blogu)
V epizodě slíbený bezpečnostní checklist (tady stáhnete png v plném rozlišení)
Přehrajete také na:Sdílet článek
(Tisková zpráva) Do hlavní sezóny vstupuje vyhledávač nábytku Biano s novým vedením. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka, dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele (COO). Projekt z portfolia investiční skupiny Miton, který loni přivedl partnerským e-shopům objednávky za 1,7 mld. korun a je ziskový, má s novým vedením ještě ambicióznější plány.
Je jednou z těch velmi úspěšných technologických firem, o kterých se mezi zasvěcenými dobře ví, ale v médiích je příliš nevidíte. Z Glami se během 10 let stal největší vyhledávač a online katalog módního zboží a doplňků. Působí ve 13 zemích, jeho zákazníci udělají téměř půl milionu objednávek měsíčně a módní e-shopy si díky němu letos připočítají 4 mld. Kč k tržbám. Velkou a ziskovou mezinárodní firmou se Glami, které dnes jako CEO vede Ján Kešelák, nestalo jen tak.
Na takovou triviální věc jako web se přece nikdo nachytřovat nepotřebuje. Nebo? Rozhovor s Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem je plný velmi praktických tipů, třeba na to, jak přesně se uživatelů ptát, když se opravdu chcete něco užitečného dozvědět. Nebo jak v Karlíně zorganizovat uživatelské testování zadarmo.