David Špinar
Finance investiční skupiny Miton od dubna řídí nový CFO Vladimír Janouš. Nahrazuje Martina Řezáče, který po vzájemné dohodě v této pozici v prosinci minulého roku skončil. Vladimír Janouš do Mitonu přichází z mezinárodní poradenské společnosti KPMG, kde se 15 let věnoval auditu, management consultingu, fúzím a akvizicím.

"Jsem moc rád, že Vláďa přijal naši nabídku a může tak pokračovat v dobré práci, kterou zde započal Martin Řezáč. Vláďa do Mitonu skvěle zapadá, znám ho velmi dobře a vím, že se na něj můžu spolehnout. Koneckonců, seděli jsme spolu v lavici na střední i vysoké škole," říká David Špinar, CEO Mitonu.
Náplň práce CFO Mitonu je velmi pestrá a pro Miton i jeho firmy důležitá. Pojí v sobě finanční management celé struktury Miton holdingu, posuzování nových investičních příležitostí, ale také pomoc jednotlivým firmám v portfoliu s finančním managementem, business plány a reportingem. Zvláště těm menším, které ve svých týmech vlastní finanční manažery ještě nemají. Vladimír Janouš na současné pozici využije zejména zkušenosti s řízením projektů v oblasti financování, tvorby podnikatelských plánů a posuzování investic.
„Moc si vážím příležitosti pracovat pro Miton. Je to pro mě velká změna po řadě let v korporaci. Už první dny ukázaly, že se tu například řada věcí rozhoduje mnohem rychleji, což mi vyhovuje,“ říká Vladimír Janouš.
Firemním financím se Vladimír Janouš věnuje celou svou kariéru a tento obor také vystudoval na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je mu 39 let a má dvě děti.
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
