Jak získat pozornost médií: Tipy od Zdravka Krstanova z Forbesu

Michala Gregorová
26. 1. 2020

Je lepší, když novináře osloví neznámý founder/ka, nebo známá agentura? Má cenu posílat tiskové zprávy a chodí ještě někdo na tiskové konference? Když už o vás Forbes napíše, dá vám šanci zasáhnout do výsledného textu? Na praktické aspekty spolupráce s médii jsem se ptala redaktora Forbesu Zdravka Krstanova.

Obsah epizody

  • 00:36 Co je lepší, mail od neznámého foundera, nebo od známé agentury? Co napsat? Je pak nutná osobní schůzka?
  • 03:49 Je píárista parťák, nebo brzda, kterou se novinář snaží obejít?
  • 05:50 Jsou tiskové zprávy mrtvé?
  • 07:20 Jaké jsou největší zdroje frustrace pro novináře na ose novinář-firma? Co firmy (ne)mají dělat, pokud chtějí, aby se o nich psalo? Jaká jsou kritéria mediální atraktivity?
  • 10:47 Jak funguje autorizace novinářských textů?
  • 11:55 Chodí ještě někdo na tiskové konference? Kdy dává smysl je dělat?
  • 12:50 Kdo podle Zdravka dobře komunikuje s médii?
  • 13:40 Jak se dostat na obálku Forbesu a jak do 30 pod 30?:)

Další epizody na téma PR

  • PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga
    Když chcete začít s PR, první otázka je jasná: Musíme za to platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, takže koho jiného se ptát, jak na PR bez agentury? A kdy nastává ten správný čas začít někomu za PR platit? To vše se dozvíte v první z epizod Cinkátka na téma PR.
  • Jak řídit PR agenturu: Tipy od majitelů agentury FYI
    Z předchozích epizod na téma PR už od Ondřeje Krátkého víte, že PR se dá dělat i vlastními silami, a jaké jsou hranice DYI přístupu v public/media relations. Co obnáší spolupráce s PR agenturou? Podle čeho si ji vybrat a jak ji řídit, aby výsledky byly co nejlepší? Dozvíte se to od majitelů PR agentury FYI Františka Brože a Honzy Řezáče.
Přehrajete také na:
Sdílet článek