Michala Gregorová
S tvůrcem kreativního konceptu "křečci pro Dedoles" Radovanem Andrejem Grežem (působí také jako creative director pro Apple) jsme si povídali o tvorbě brandových kampaní. Kdy je ten správný čas pustit se do první takové kampaně? A s jakým minimálním rozpočtem počítat?

Nicméně náš rozhovor není jen pro začátečníky v téhle oblasti. Proč jsou reklamy často nudné? Kde vzít odvahu pro těžká rozhodnutí? Co v reklamě funguje a co se za poslední roky změnilo?
Nezapomeňte si taky porovnat původní kampaň Dedolesu s tou od Somebody&Somebody, což je agentura, kterou Andrej vlastní.
Mediář: Slovenský e-shop Dedoles rozjel v Česku svou první kampaň v televizi a rádiu
Přehrajete také na:Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
