Michala Gregorová
S tvůrcem kreativního konceptu "křečci pro Dedoles" Radovanem Andrejem Grežem (působí také jako creative director pro Apple) jsme si povídali o tvorbě brandových kampaní. Kdy je ten správný čas pustit se do první takové kampaně? A s jakým minimálním rozpočtem počítat?
Nicméně náš rozhovor není jen pro začátečníky v téhle oblasti. Proč jsou reklamy často nudné? Kde vzít odvahu pro těžká rozhodnutí? Co v reklamě funguje a co se za poslední roky změnilo?
Nezapomeňte si taky porovnat původní kampaň Dedolesu s tou od Somebody&Somebody, což je agentura, kterou Andrej vlastní.
Mediář: Slovenský e-shop Dedoles rozjel v Česku svou první kampaň v televizi a rádiu
Přehrajete také na:Sdílet článek
Hosty živé debaty podcastu Cinkátko v rámci Miton AI Times byli Tomáš Gogár (co-founder a CEO Rossumu) a Martin Schmid (co-founder a CEO Equilibre). Diskutovali o tom, jaké je založit a budovat AI startup i jestli to má v roce 2025 vůbec smysl.
Co od blízké budoucnosti s AI očekává seniorní machine learning inženýr? Hostem Cinkátka byl Radek Bartyzal, který už 10 let buduje produkční ML systémy a v módním vyhledávači Glami řeší se svým týmem personalizaci a ranking. Jak se mění práce seniorního programátora v dnešní éře AI?
Česko má novou a dobrou (!) úpravu ESOPů. Náš tým zaměřený na gastrotech představil novou značku Piano. Náš podcast měl samé super hosty. Čím začneme?