Jak na reklamní kampaně, které fungují

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

2. 5. 2022
Podcast

S tvůrcem kreativního konceptu "křečci pro Dedoles" Radovanem Andrejem Grežem (působí také jako creative director pro Apple) jsme si povídali o tvorbě brandových kampaní. Kdy je ten správný čas pustit se do první takové kampaně? A s jakým minimálním rozpočtem počítat?

Radovan Andrej Grežo v Cinkátku

Nicméně náš rozhovor není jen pro začátečníky v téhle oblasti. Proč jsou reklamy často nudné? Kde vzít odvahu pro těžká rozhodnutí? Co v reklamě funguje a co se za poslední roky změnilo?

 

Nezapomeňte si taky porovnat původní kampaň Dedolesu s tou od Somebody&Somebody, což je agentura, kterou Andrej vlastní. 

Více reklam s křečky

 

Mediář: Slovenský e-shop Dedoles rozjel v Česku svou první kampaň v televizi a rádiu

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat