Michala Gregorová
Vibrátory, Venušiny kuličky i další produkty, které Anna Marešová navrhuje pod svojí značkou Whoop.de.doo, odlišuje od konkurence jedna věc. Jsou krásné (a funkční k tomu). Jaká cena se platí za to, když chcete mít věci perfektní? Jde dělat designové produkty levně? A čím se odlišuje její menstruační kalíšek od té spousty ostatních, které už jsou na trhu?
To všechno se dozvíte, když si uděláte 20 minut čas na Cinkátko o důležitosti designu. A nezapomeňte: "Podobné není stejné!"
Přehrajete také na:Sdílet článek
Letošní letní founders dinner byla barová a proběhla ve Forbíně. Venkovní party letos uděláme až na podzim, až budeme slavit 25 let.
Volání bylo vyslyšeno. Na konci června prošla sněmovnou úprava, která do české legislativy od 1.1.2026 zavádí úpravu ESOPů – zaměstnaneckých opčních programů, která by mohla být pro startupy použitelná. Co všechno úprava obnáší? Na to nám odpověděl Lukáš Konečný z Y Soft Ventures, který má na změně a její podobě zásadní podíl.
Eva Kuttichová se k longevity dostala přes biohacking a téma dlouhověkosti ji chytilo natolik, že spoluzaložila startup Macromo. Ten nedávno dostal investici od TCF, fondu Tomáše Čupra. Jaké jsou současné trendy v longevity? Jaký má názor na amerického podnikatele Bryana Johnsona? A co všechno v Macromo dokáží testovat a měřit?