Michala Gregorová
Má smysl dělat firemní podcast? K čemu všemu může být dobrý a jakou poslouchanost můžete čekat? S Danem Tržilem, tvůrcem oblíbených podcastů Na vlně podnikání a Proti proudu, jsem si povídala jak o podcastové scéně, tak i čistě prakticky. Kde vzít moderátora? Jakou koupit techniku a kde natáčet? Jaký zvolit hosting? Pojďte do toho taky :)

Obsah epizody
00:41 Je tu prostor pro další firemní podcasty?
01:29 K čemu všemu může být firemní podcast dobrý?
06:00 Co odlišuje poslouchané firemní podcasty od těch neposlouchaných?
08:07 Jaké čísla může firma očekávat, když začne dělat svůj podcast?
10:54 Na jaká čísla se jako tvůrce díváš?
12:04 Kdybys měl říct jeden firemní podcast, který rád posloucháš, který by to byl?
13:49 Když se firma rozhodne, že začne dělat svůj podcast, co je podle tebe nejtěžší?
15:44 Jaký formát doporučuješ pro firemní podcasty?
19:00 Měl by firemní podcast moderovat někdo zevnitř?
20:38 Jaká délka je podle tebe ideální?
21:21 Kde natáčet? V jakém prostoru?
22:48 Technika
25:11 Mám hotovou první epizodu. Kam ji umístit? Hosting.
29:26 Marketing: Na co nesmím zapomenout, když dávám do světa nový podcast v Česku?
Odkazy na zdroje zmíněné v rozhovoru
Danovy podcasty
Doporučené firemní podcasty
Doporučené nefiremní podcasty
Zdroje k technice
Hosting
Sdílet článek
Epizodu se stejným názvem jsem natočila už v roce 2022 se spoluzakladatelem Psyonu Standou Milotinským. Po více než třech letech už je nejvyšší čas na update, tentokrát s mitoním Vaškem Štruplem, který má oblast psychedelik na starost. Řeč byla o legalizaci těchto látek v USA i Česku (máme dobré zprávy), psychedelické klinice Psyon i o Vaškových aha-momentech z této oblasti.
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
