Piano: Nové uskupení technologických firem, jako jsou Qerko či Septim, pomáhá podnikům šetřit čas a vydělávat víc

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

12. 6. 2025
naše firmy
dění v Mitonu

(tisková zpráva) Do české gastronomie vstupuje nová značka, která ale zaštiťuje řadu už zavedených projektů. Pod názvem Piano vzniká skupina technologických firem, do níž patří třeba oblíbený startup Qerko nebo renomovaný pokladní systém Septim. Všechny projekty, které značka Piano zastřešuje, patří do portfolia investiční skupiny Miton. 

Piano.cz

I nadále jde o nezávislé subjekty, Piano je pak dalším krokem na cestě ke kompaktnímu all-in-one řešení pro gastronomii a hotely, které podnikatelům zjednoduší a zefektivní provoz. V čele skupiny Piano stojí Tomáš Mráz, dlouholetý obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje.

“Chceme modernizovat podnikání v gastronomii. Naším cílem je spokojený hospodský nebo hoteliér, který se může soustředit na zlepšení hostova zážitku, ne na papíry a tabulky. Spojením špičkových produktů, byznysového mindsetu a zkušeností z Mitonu vzniká silný hráč, který má našlápnuto pozitivně ovlivnit celý trh,” popisuje vizi Piana Tomáš Mráz, který do Mitonu přišel na konci loňského roku.

Tomáš Mráz

Výchozí pozice nové skupiny je poměrně silná. Projekty, které tvoří značku Piano, již nyní obsluhují významnou část trhu. Konkrétně přes ně proteče šestina z 230 miliard, které se v české gastronomii každý rok utratí. Ačkoli Piano jako značka teprve vzniká, jeho produkty už nyní používá řada špičkových provozů v Česku, a to včetně velkých skupin jako je Ambiente, Zátiší group, AZ Catering services,Together nebo CPI Hotels. V celkovém součtu tedy Piano obhospodařuje více než 6 000 provozů s ročním obratem více než 36 miliard Kč.

“Piano pod jednou střechou spojuje osvědčené produkty jako Qerko, Pecosta, Septim, Grason, Savarin, Harsys, POS Expert nebo Protel – a ambicí není nic menšího než stát se jedničkou na trhu,” komentuje vznik Piana partner Mitonu Milan Zemánek, který už dvacet let stojí za rozvojem gastronomických investic skupiny. “Většina podniků ve svém každodenním chodu stále spoléhá na nespočet nástrojů, které spolu vzájemně nekomunikují. To se teď díky Pianu mění,” dodává dirigent Piana Tomáš Mráz.

První společná aktivita skupiny Piano se bude týkat chytré aplikace, se kterou budou mít provozovatelé přehled o své restauraci neustále po ruce – v reálném čase zobrazí tržby, náklady, zásoby i rezervace.  Vše přehledně na mobilu nebo počítači. Její spuštění je naplánováno na podzim letošního roku. 

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat