Michala Gregorová
Každý měsíc posíláme founderům “našich” firem newsletter, který shrnuje poslední dění. Pokud to zajímá i vás, čtěte dále. Následuje totiž cenzurovaná verze tohoto mailingu :)
Founders dinner je za námi, vánoční večírek taktéž. Fotografie z večeře najdete třeba na našem Facebooku. Fotky z večírku veřejné nejsou.
Víme, že karlínské kanceláře už jste všichni viděli, co se ale ještě podívat na nové video?
Glami zahájilo budování vztahů s českými médii. Zpracovalo opravdu hodně povedený Fashion Re(search) se spoustu dat o módě online a o tom, jak Češi módu nakupují. Už jen letmým pohledem je jasné, že tohle muselo dát hodně práce. Jenže právě znalost určitého segmentu a data o něm jsou to, co média zajímá.
U médií ale Glami nezůstalo, vytvořilo si také strategii pro influencer marketing. Ta odstartovala partnerstvím se Czech Social Awards, kde bylo Glami sponzorem červeného koberce. Atmosféru eventu můžete nasát tímto videem.
PR je vždycky trochu nejistá disciplína, ale u Glami je jisté, že ke všem experimentům bude mít jako vždy hodně relevantních dat.
Netradiční a moc pěknou kampaň spustilo Bonami ve spolupráci s Klubem svobodných matek. #dikymamizavanoce tak přímo podporuje matky samoživitelky. Přispět je hrozně jednoduché. Stačí rychlý nákup na Bonami nebo sdílení na sociálních sítích.
Pomáhat je snadné i na Rohlíku. Stačí jedna položka navíc k běžnému nákupu.
Scuk.cz už nějaký čas patří do rodiny. Díky nové investici Pale Fire Capital a Martina Rozhoně je to oficiální, viz třeba článek na Czechcrunchi. Díky Scuku se mohou ke kvalitním potravinám dostat i lidé na menších městech, kde jinak není příliš (vůbec) na výběr.
Z čeho mát(m)e ještě radost?
Co číst a co poslouchat
Sdílet článek
(tisková zpráva) Do české gastronomie vstupuje nová značka, která ale zaštiťuje řadu už zavedených projektů. Pod názvem Piano vzniká skupina technologických firem, do níž patří třeba oblíbený startup Qerko nebo renomovaný pokladní systém Septim. Všechny projekty, které značka Piano zastřešuje, patří do portfolia investiční skupiny Miton.
Oba mají blízko k AI, každý ale z jiného úhlu. Zatímco Stanislav Fort je AI výzkumník, který prošel Google DeepMind i Anthropicem, a nyní je zakladatelem AI startupu, Kristina Fort se zabývá umělou inteligencí z pohledu governance a regulace. Jaký je rozdíl mezi Anthropicem a OpenAI? Proč se tak málo mluví o obecné umělé inteligenci? A proč musí být regulace AI flexibilní?
Petr Koubský je vedoucí vědecké rubriky Deníku N a spolumoderátor podcastu Sféry o technologiích, vědě a společnosti. Ve svých textech se dlouhodobě zabývá AI. Je srovnání dnešní AI revoluce s revolucí průmyslovou adekvátní? V čem je AI rozhodně lepší než člověk? A proč přestane stačit být průměrný?