Michala Gregorová
Každý měsíc posíláme founderům “našich” firem newsletter, který shrnuje poslední dění. Pokud to zajímá i vás, čtěte dále. Následuje totiž cenzurovaná verze tohoto mailingu :)

Founders dinner je za námi, vánoční večírek taktéž. Fotografie z večeře najdete třeba na našem Facebooku. Fotky z večírku veřejné nejsou.
Víme, že karlínské kanceláře už jste všichni viděli, co se ale ještě podívat na nové video?
Glami zahájilo budování vztahů s českými médii. Zpracovalo opravdu hodně povedený Fashion Re(search) se spoustu dat o módě online a o tom, jak Češi módu nakupují. Už jen letmým pohledem je jasné, že tohle muselo dát hodně práce. Jenže právě znalost určitého segmentu a data o něm jsou to, co média zajímá.
U médií ale Glami nezůstalo, vytvořilo si také strategii pro influencer marketing. Ta odstartovala partnerstvím se Czech Social Awards, kde bylo Glami sponzorem červeného koberce. Atmosféru eventu můžete nasát tímto videem.
PR je vždycky trochu nejistá disciplína, ale u Glami je jisté, že ke všem experimentům bude mít jako vždy hodně relevantních dat.
Netradiční a moc pěknou kampaň spustilo Bonami ve spolupráci s Klubem svobodných matek. #dikymamizavanoce tak přímo podporuje matky samoživitelky. Přispět je hrozně jednoduché. Stačí rychlý nákup na Bonami nebo sdílení na sociálních sítích.
Pomáhat je snadné i na Rohlíku. Stačí jedna položka navíc k běžnému nákupu.
Scuk.cz už nějaký čas patří do rodiny. Díky nové investici Pale Fire Capital a Martina Rozhoně je to oficiální, viz třeba článek na Czechcrunchi. Díky Scuku se mohou ke kvalitním potravinám dostat i lidé na menších městech, kde jinak není příliš (vůbec) na výběr.
Z čeho mát(m)e ještě radost?
Co číst a co poslouchat
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
