Michala Gregorová
Každý měsíc posíláme founderům “našich” firem newsletter, který shrnuje poslední dění. Pokud to zajímá i vás, čtěte dále. Následuje totiž cenzurovaná verze tohoto mailingu :)
Founders dinner je za námi, vánoční večírek taktéž. Fotografie z večeře najdete třeba na našem Facebooku. Fotky z večírku veřejné nejsou.
Víme, že karlínské kanceláře už jste všichni viděli, co se ale ještě podívat na nové video?
Glami zahájilo budování vztahů s českými médii. Zpracovalo opravdu hodně povedený Fashion Re(search) se spoustu dat o módě online a o tom, jak Češi módu nakupují. Už jen letmým pohledem je jasné, že tohle muselo dát hodně práce. Jenže právě znalost určitého segmentu a data o něm jsou to, co média zajímá.
U médií ale Glami nezůstalo, vytvořilo si také strategii pro influencer marketing. Ta odstartovala partnerstvím se Czech Social Awards, kde bylo Glami sponzorem červeného koberce. Atmosféru eventu můžete nasát tímto videem.
PR je vždycky trochu nejistá disciplína, ale u Glami je jisté, že ke všem experimentům bude mít jako vždy hodně relevantních dat.
Netradiční a moc pěknou kampaň spustilo Bonami ve spolupráci s Klubem svobodných matek. #dikymamizavanoce tak přímo podporuje matky samoživitelky. Přispět je hrozně jednoduché. Stačí rychlý nákup na Bonami nebo sdílení na sociálních sítích.
Pomáhat je snadné i na Rohlíku. Stačí jedna položka navíc k běžnému nákupu.
Scuk.cz už nějaký čas patří do rodiny. Díky nové investici Pale Fire Capital a Martina Rozhoně je to oficiální, viz třeba článek na Czechcrunchi. Díky Scuku se mohou ke kvalitním potravinám dostat i lidé na menších městech, kde jinak není příliš (vůbec) na výběr.
Z čeho mát(m)e ještě radost?
Co číst a co poslouchat
Sdílet článek
Tereza Tížková z E2B buduje vztahy s vývojáři a AI agenti jsou její každodenní téma. Z podstaty své práce je totiž neustále v kontaktu s novými AI nástroji, a má tak velký vhled do toho, co se na tech scéně děje. Co všechno už AI agenti umí? Proč už je využívají i velké firmy? A proč si myslí, že je hloupost označovat AI agenty jako hype?
Startup Grason, který v roce 2018 založili Karel Mařík s Jarmilou Kowolowskou jako platformu pro flexibilní zajištění restauračního personálu, vstupuje do nové fáze. Jeho novým majitelem se stal Miton, který byl v Grasonu od roku 2019 investorem, a novou CEO Anna Pánková. Ta má za úkol Grason rozvinout novým směrem, tak aby restauratérům sloužil ke kompletnímu personálnímu řízení jejich podniku.
(tisková zpráva) Platforma pro zprostředkování operativního leasingu Driveto se prodává. Od investiční skupiny Miton, která byla zakládajícím investorem Driveta, společnost kupují internetový podnikatel a founder Driveta František Peterka (na úvodní fotografii) a společnost tibiQ Holding SE, která je v automotive prostředí etablovanou značkou. Noví majitelé získali v Drivetu každý 50procentní podíl.