Miton
Liberec, 15. prosince 2015 – Biano.cz, web s inspirací pro bydlení, startuje s vylepšeným designem svůj ostrý provoz. V testovacím období projekt nabral rychlé tempo růstu, jeho návštěvnost se nyní pohybuje ve stovkách tisíc uživatelů měsíčně. Ředitelem projektu je Jan Davídek, který se v listopadu stal také jednatelem Biana.
V Bianu Miton vlastní 87,5 %. Zbylý díl firmy patří společnosti Online story holding, který většinově vlastní Jan Davídek.
Češi podle údajů Českého statistického úřadu jen za bytové vybavení a zařízení domácností ročně utratí desítky miliard korun. Biano.cz je po Bonami.cz, které v roce 2016 cílí na tržby 300 milionů korun a chce výrazně rozšířit sortiment nábytku, dalším projektem Mitonu, který na bydlení sází.
Díky spolupráci se stovkami designerů, kteří na Biano.cz prezentují své projekty, najdou uživatelé na webu více než 50 000 inspirativních interiérů. Ty jsou pro lepší přehlednost pečlivě roztříděné do kategorií. Uživatelé si mohou procházet inspirace a pokud je zaujme práce konkrétních designerů, mohou je přímo oslovit.
Kromě designérů spolupracuje Biano.cz s desítkami e-shopů, které na Bianu prezentují více než 100 000 produktů. Ty, které uživatele například v konkrétním interiéru zaujmou, je možné rovnou zakoupit v partnerských e-shopech.
“Při zařizování vlastního bydlení jsem si uvědomil, jak těžké je vyhledat na internetu opravdu kvalitní a reálné inspirace k novému bydlení a následně ty správné odborníky na realizaci. Na českém internetu doposud chyběla kvalitně zpracovaná kategorie bydlení, a to chceme změnit. Biano.cz stavíme tak, aby bylo pro naše uživatele prvním místem na internetu, kam jdou, pokud chtějí renovovat dům nebo byt, zařídit si konkrétní pokoj, nebo si jenom koupit pěknou dekoraci.”
— Jan Davídek, ředitel Biano.cz
Jan Davídek se stal ředitelem Biano.cz poté, co v létě E-Commerce Holdingu prodal svůj podíl v eshopu Prodeti.cz. V minulosti řídil jiný projekt Mitonu, Hotel.cz. Předtím byl spolumajitelem společnosti Media Factory Czech Republic.
Tisková zpráva ke stažení (PDF)
Kontakt pro média:
Mirek Čepický
mirek@im-pr.cz
775011288
Sdílet článek
(tisková zpráva) Do české gastronomie vstupuje nová značka, která ale zaštiťuje řadu už zavedených projektů. Pod názvem Piano vzniká skupina technologických firem, do níž patří třeba oblíbený startup Qerko nebo renomovaný pokladní systém Septim. Všechny projekty, které značka Piano zastřešuje, patří do portfolia investiční skupiny Miton.
Oba mají blízko k AI, každý ale z jiného úhlu. Zatímco Stanislav Fort je AI výzkumník, který prošel Google DeepMind i Anthropicem, a nyní je zakladatelem AI startupu, Kristina Fort se zabývá umělou inteligencí z pohledu governance a regulace. Jaký je rozdíl mezi Anthropicem a OpenAI? Proč se tak málo mluví o obecné umělé inteligenci? A proč musí být regulace AI flexibilní?
Petr Koubský je vedoucí vědecké rubriky Deníku N a spolumoderátor podcastu Sféry o technologiích, vědě a společnosti. Ve svých textech se dlouhodobě zabývá AI. Je srovnání dnešní AI revoluce s revolucí průmyslovou adekvátní? V čem je AI rozhodně lepší než člověk? A proč přestane stačit být průměrný?