Miton
Liberec, 15. prosince 2015 – Biano.cz, web s inspirací pro bydlení, startuje s vylepšeným designem svůj ostrý provoz. V testovacím období projekt nabral rychlé tempo růstu, jeho návštěvnost se nyní pohybuje ve stovkách tisíc uživatelů měsíčně. Ředitelem projektu je Jan Davídek, který se v listopadu stal také jednatelem Biana.

V Bianu Miton vlastní 87,5 %. Zbylý díl firmy patří společnosti Online story holding, který většinově vlastní Jan Davídek.
Češi podle údajů Českého statistického úřadu jen za bytové vybavení a zařízení domácností ročně utratí desítky miliard korun. Biano.cz je po Bonami.cz, které v roce 2016 cílí na tržby 300 milionů korun a chce výrazně rozšířit sortiment nábytku, dalším projektem Mitonu, který na bydlení sází.
Díky spolupráci se stovkami designerů, kteří na Biano.cz prezentují své projekty, najdou uživatelé na webu více než 50 000 inspirativních interiérů. Ty jsou pro lepší přehlednost pečlivě roztříděné do kategorií. Uživatelé si mohou procházet inspirace a pokud je zaujme práce konkrétních designerů, mohou je přímo oslovit.
Kromě designérů spolupracuje Biano.cz s desítkami e-shopů, které na Bianu prezentují více než 100 000 produktů. Ty, které uživatele například v konkrétním interiéru zaujmou, je možné rovnou zakoupit v partnerských e-shopech.
“Při zařizování vlastního bydlení jsem si uvědomil, jak těžké je vyhledat na internetu opravdu kvalitní a reálné inspirace k novému bydlení a následně ty správné odborníky na realizaci. Na českém internetu doposud chyběla kvalitně zpracovaná kategorie bydlení, a to chceme změnit. Biano.cz stavíme tak, aby bylo pro naše uživatele prvním místem na internetu, kam jdou, pokud chtějí renovovat dům nebo byt, zařídit si konkrétní pokoj, nebo si jenom koupit pěknou dekoraci.”
— Jan Davídek, ředitel Biano.cz
Jan Davídek se stal ředitelem Biano.cz poté, co v létě E-Commerce Holdingu prodal svůj podíl v eshopu Prodeti.cz. V minulosti řídil jiný projekt Mitonu, Hotel.cz. Předtím byl spolumajitelem společnosti Media Factory Czech Republic.
Tisková zpráva ke stažení (PDF)
Kontakt pro média:
Mirek Čepický
mirek@im-pr.cz
775011288
Sdílet článek
(tisková zpráva) Startup, který na Stanfordu založili Johanna von der Leyen a Marek Miltner, mění způsob, jakým firmy a veřejné instituce pracují s geoprostorovými daty. Komplexní analýzy a rozhodování o fyzické infrastruktuře aktuálně vyžadují GIS specialisty. S PangeAI stačí napsat prompt. Cílem je učinit fyzický svět stejně prohledatelným a srozumitelným jako ten digitální.
Většina e-shopů dnes stále řídí ceny a sortiment spíš „pocitově“ než na základě tvrdých dat. Ruční kontrola konkurence, jednoduché cenové skripty nebo statické marže často nestačí v prostředí, kde se ceny mění několikrát denně. Právě na tento problém cílí projekt DeepScout, za kterým stojí Honza Mittner – host nového dílu našeho podcastu Cinkátko.
(tisková zpráva) I když firmy dobře vědí, že je může AI výrazně zefektivnit, většina se nedostane dál než k placenému ChatGPT účtu pro zaměstnance. Motivace ke zkoušení nových přístupů jim přitom nechybí, většina selže až v implementační fázi. Problém je v přístupu, které firmy vůči AI uplatňují, když k ní přistupují jako ke klasickému softwaru. A právě tady na scénu přichází Bandits, nový projekt Jiřího Štěpánka, Kryštofa Mitky a Mitonu.
