O marketování složitého produktu a úspěšném vstupu na trh

Michala Gregorová, Miton

Michala Gregorová

12. 2. 2024
Podcast
marketing a PR

Při svém vstupu na trhu vzbudila Elonga dost pozornosti. Startup během měsíce vyprodal sklad a aktuálně se na zařízení čeká 1-2 měsíce.

Vojta Hlavenka v Cinkátku

Produkt kombinující snímač a appku vám díky měření variability srdeční frekvence dokáže doporučit, jak se máte ten den hýbat, abyste tím co nejvíce prospěli svému zdraví. Taky se ptáte, jaký je rozdíl mezi Elonga na jedné straně a Garminem, Ōurou či Whoopem na straně druhé? A jak se to stalo, že měla Elonga tak úspěšný vstup na trh?

Poslechněte si povídání s CEO Vojtou Hlavenkou. Ambice je jasná - uspět globálně, přičemž longevity je esem, které si tým nechává v rukávu.

 

Pak si ještě poslechněte

Přehrajete také na:

Sdílet článek

Mohlo by vás zajímat