Rohlik.cz
Největší český online supermarket

Rohlik.cz vznikl v roce 2014 s cílem změnit způsob, jakým Češi nakupují potraviny. To se týče jak výjimečné kvality služby, kterou Rohlík zákazníkům nabízí, tak samotné kvality sortimentu. Rohlik.cz ukazuje, že čeští zákazníci jsou ochotni platit za poctivé potraviny.

Rohlik.cz v číslech

2,5
mld. Kč
tržby v roce 2018
160k
zákazníků
v roce 2018
1,6
mil. objednávek
v roce 2018
90
minut
doba expresního doručení

Rohlik.cz je výjimečný v řadě ohledů a jeho raketový růst ukazuje, že zákazníci to oceňují. V době, kdy same-day delivery patří mezi nadstandardní služby, dokáže tento online supermarket doručit nákup už od 90 minut. Je to díky vlastní logistické flotile a silnému předsvědčení zakladatele Rohlíku Tomáše Čupra, že je s takovou službou je možné opravdu změnit způsob, jakým nakupujeme potraviny.

Kromě důrazu na perfektní zákaznický zážitek je pro Rohlík důležitý kvalitní sortiment. Od samého počátku nabízí farmářské potraviny a do sortimentu neustále přidává položky, které nejsou v běžných supermarketech obvyklé.

Kdo se o projekt Rohlik.cz za Miton stará

Jak šel čas s Rohlik.cz

Říjen 2014
Spuštění Rohlik.cz
Říjen 2014
Spuštění Rohlik.cz
2015
Tržby 300 mil. Kč, expanze do Brna
2015
Tržby 300 mil. Kč, expanze do Brna
2016
Tržby 960 mil. Kč
2016
Tržby 960 mil. Kč
2017
Tržby 1,6 mld. Kč. Rozšíření do Liberce, Plzně, Pardubic a Hradce Králové
2017
Tržby 1,6 mld. Kč. Rozšíření do Liberce, Plzně, Pardubic a Hradce Králové
2018
Tržby 2,5 mld. Kč, společnost je zisková
2018
Tržby 2,5 mld. Kč, společnost je zisková
?
?
...
Nahrávám...

2017 Skrz na Skrz

Michal Jirák
8. 1. 2018

Záblesky z Mitonu za 2017, o kterých byste věděli, kdybyste četli náš Twitter a my na něj někdy něco psali.